Talis

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Vodafone abonnement opzeggen en overstappen naar andere provider met nummerbehoud

Hallo,

Enige tijd geleden heb ik bij een andere provider een abonnement aangevraagd met nummerbehoud. Ik kreeg te horen dat dit niet mogelijk was in verband met een lopend contract bij Vodafone. Ik zou contact op moeten nemen met Vodafone, maar dit is zo goed als onmogelijk...... Wat moet ik doen om mijn lopende Vodafone contract op te zeggen met behoud van mijn nummer?

Vriendelijke groet,

Talis
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Talis
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Uiteraard heel jammer om te horen dat je weggaat bij Vodafone. Je zal daar wel je redenen voor hebben, maar toch best jammer. Een lopende contract kan je 120 dagen voor deze afloopt aanvragen bij een andere provider voor nummerbehoud en stopt dan op het moment dat je contract eindigt bij Vodafone. Loopt je contract nog langer dan kan je deze afkopen bij Vodafone en dan per wanneer het mogelijk is om laten zetten naar je nieuwe provider.

Wil je opzeggen voordat je contract is afgelopen? Dan berekenen we een afkoopsom. Dit houdt in dat je de resterende maanden van je abonnement en een eventuele toestellening in 1 keer afbetaalt.
Geef bij het opzeggen door dat je je contract wilt afkopen.

Hiervoor kan je het best de klantenservice van Vodafone bellen via het nummer 0800-0094 (misschien kunnen ze je toch nog een leuke aanbieding doen?). Anders kan je vragen wat de afkoop is van je abonnement en dan zal je deze in 1 keer moeten afbetalen en dan ben je klaar om over te stappen. Je kunt ook eventueel via hier de chat starten.

Succes in ieder geval en wens je toch veel plezier bij je andere provider.

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Talis
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Uiteraard heel jammer om te horen dat je weggaat bij Vodafone. Je zal daar wel je redenen voor hebben, maar toch best jammer. Een lopende contract kan je 120 dagen voor deze afloopt aanvragen bij een andere provider voor nummerbehoud en stopt dan op het moment dat je contract eindigt bij Vodafone. Loopt je contract nog langer dan kan je deze afkopen bij Vodafone en dan per wanneer het mogelijk is om laten zetten naar je nieuwe provider.

Wil je opzeggen voordat je contract is afgelopen? Dan berekenen we een afkoopsom. Dit houdt in dat je de resterende maanden van je abonnement en een eventuele toestellening in 1 keer afbetaalt.
Geef bij het opzeggen door dat je je contract wilt afkopen.

Hiervoor kan je het best de klantenservice van Vodafone bellen via het nummer 0800-0094 (misschien kunnen ze je toch nog een leuke aanbieding doen?). Anders kan je vragen wat de afkoop is van je abonnement en dan zal je deze in 1 keer moeten afbetalen en dan ben je klaar om over te stappen. Je kunt ook eventueel via hier de chat starten.

Succes in ieder geval en wens je toch veel plezier bij je andere provider.
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Hoi @Talis,

De beste optie is inderdaad om over te stappen aan het einde van je huidige contract bij ons. Op die manier wordt er ook geen afkoopsom in rekening gebracht. Via My Vodafone kun je je einddatum controleren. Je kunt dan tot 120 voor deze einddatum bij je nieuwe provider een abonnement afsluiten met nummerbehoud. Bekijk meer informatie op deze pagina: http://voda.fo/ne/776w3.
Heb je nog vragen? We horen het graag!

Groetjes, Sharon
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic