Niet van toepassing

Vodafone is verschrikkelijk en waardeloos, blijvende netwerk problemen, na een jaar geen oplossing, shit bedrijf.

Geen behoefte aan een antwoord van VODAFONE, laat de klant bij deze weten hoe verschrikkelijk VODAFONE omgaat met zijn klanten.

Ik ben een zeer boze klant met (kvk nummer). Twee telefoonnummer had ik eerst op een prepaid kaart, beide nummer had ik zojuist aangeschaft. In België en Frankrijk was ik niet bereikbaar voor mijn klanten. Dat moest ik vernemen in SMSJES die ik ontving. Op de terugweg naar VODAFONE Breda, simkaarten omgeruild, weer de grens van België over, diverse netwerken en verschillende toestellen getest, telefonisch niet bereikbaar. Ik heb UREN aan de telefoon gehangen vanuit Frankrijk, 30 verschillende medewerkers aan de lijn gehad. Tientallen keren het probleem opnieuw moeten uitleggen waar ik witheet van werd!!!!!!!!!!!!!!! Onzin verhalen dat het aan mijn toestel lag.  Bij de medewerker VODAFONE aangegeven dat men beter bij de EFTELING kon gaan werken, daar geloof men in onzin en sprookjes.

Daarna  één nummer overgezet naar een abonnement (dacht, wellicht is het probleem over)… wel bereikbaar in het buitenland maar in Antwerpen kan ik voor 99% geen 03 nummers bellen. DEZE OPROEP IS NIET TOEGESTAAN. Sinds ik het abonnement heb, is het probleem aanwezig. Later ben ik toch WEER gaan bellen met VODAFONE. 

Het hele circus begint weer, TIENTALLEN KEREN GEBELD MET DE KLANTENSERVICE, TIENTALLEN KEREN VOORBEELDEN GEGEVEN. Het gezeik bij VODAFONE stopt NIET. Mijn abonnement loopt af april 2020, ben blij als ik bij het rot bedrijf weg ben die zijn eigen NETWERK PROBLEMEN NIET KAN OPLOSSEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

In april 2020 is het 2 jaar dat ik het probleem heb. Om het probleem op te lossen heb ik een lange tijd gebruik moeten maken van prepaid kaarten in België wat mij VEEL GELD gekost heeft terwijl ik recht heb op vrij bellen in Europa!!!!!  Nu heb ik bij ******** een abonnement voor 18 euro per maand moeten afsluiten om zonder problemen 03 nummers te kunnen bellen.

VODAFONE? Je kan beter zeggen ‘welkom bij telecom in wonderland, onderdeel van de Efteling’.  Tientallen keren bij de klantenservice,  meneer we gaan het probleem zeker voor u oplossen… de geloofwaardigheid bij dit bedrijf die zich zelf hoog inschat is ver te zoeken.

Als je in sprookjes blijft geloven kan je beter een abonnement afsluiten bij de EFTELING, daar heb je meer plezier van je abonnement dan van je bel-contract bij VODAFONE.

Er heeft nog nooit een medewerker gebeld ; meneer het probleem is opgelost. Hulde aan een waardeloos bedrijf van April 2018 tot April 2020.  Ik heb in die twee jaar tijd 80 euro korting ontvangen omdat ik zelf door bleef drammen aan de telefoon, want in werkelijkheid ben ik VEEL MEER GELD KWIJT met al die prepaid kaarten in België. Daarom een abbo afgesloten bij *********** Vodafone is NOOIT met een coulance regeling gekomen in die twee jaar tijd. Ze laten je gewoon in de koude staan. En daar ben je trouwe klant voor, ofwel binnenkort nooit meer.

Bij het laatste gesprek durfde een medewerker te zeggen; wij moeten eerst het probleem vinden, voordat wij u elke maand korting kunnen geven op het abonnement. Vodafone heeft tot heden het probleem niet kunnen oplossen en men sluit dan de CASE en de klant blijft met de shit ellende achter.

Gezien de netwerk problemen die vodafone tot heden niet heeft kunnen oplossen, adviseer ik bedrijven en wie in het buitenland bereikbaar moet zijn, neem bij VODAFONE geen abonnement of prepaid kaart. 

Wat mij betreft is VODAFONE het slechte telecombedrijf van Nederland.

Medewerkers van VODAFONE hoeven hier niet te reageren op dit bericht, jullie maken je zelf alleen maar belachelijker.

Ik ben erg boos dat ik twee jaar lang aan het lijntje blijf hangen bij dit rot bedrijf. Medewerkers die tijdens de laatste gesprekken durven te zeggen 'we gaan het probleem snel oplossen hoor’,  heb aangegeven: voor april 2020 gaan jullie ‘opeens’ het probleem nog oplossen (en dan doe ik even mijn verhaal...) vervolgens is het stil aan de andere kant van de lijn en weet de medewerker van Vodafone niets meer te zeggen dan mij gelijk te geven, want jullie gaan het probleem niet  en nooit oplossen op het laatste moment.  Het ligt niet aan u, de medewerker maar wel aan het rot bedrijf die fouten in hun netwerk niet kunnen vinden. En ik ben echt niet de enige klant die dit probleem heeft met bellen.

En nog geen twee weken later is de zaak gesloten (vandaag 13-2-2020) ; want men moet WEER voorbeelden hebben. Dat vroeg men het hele jaar door en meerdere malen en ik heb tientallen keren voorbeelden gegeven en de case werd elke keer gesloten. Nu ben ik het zak, zoek het uit met jullie ellendige bedrijf.

Medewerkers van VODAFONE die dit lezen, jullie moeten je rot schamen om voor zo’n achterlijk bedrijf te werken en de ellende voor je kiezen te krijgen van boze klanten. Zoek een andere baan waar je eerlijk kan zijn tegen de klant ‘we hebben hier problemen die niet op te lossen zijn intern’. Tjah dan ben je goed bezig. 

En wat ga ik in april 2020 doen? Een abonnement bij de Efteling afsluiten, want ik sprookjes geloof ik zeker. Hoop dat VODAFONE dan ook aanwezig is 🙂

 

8 Reacties 8
Dave!

Gedreven Raadgever
  • 191Posts
  • 13Oplossingen
  • 53Likes

Aan uw reactie te zien zit er een hoop woede en frustratie, en ik begrijp u best, maar meteen een bedrijf van slechte dienst beschuldigen gaat toch echt te ver.

Ik ben al meer dan 20 jaar klant van Vodafone en heb ze zien groeien in Nederland en beter en beter worden, de diensten die ze nu aanbieden voor Europesche landen is prima in 1 abonnement, geen lastige prepaid kaarten meer, gewoon je eigen abonnement.  En ook al is mijn Netwerkdekking in huis erg slecht en heb ik wel eens een probleem gehad, het is altijd opgelost door Vodafone en dat zal zekers bij u ook gaan gebeuren.

 

Haal even diep adem en neem even de kalmte en een glaasje drinken, dan komen de moderators straks vanzelf te woord staan en zullen ze u helpen waar het kan.

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @Van Vuurhout 
Jeetje, ik ben er stil van. Ik schrik nogal van jouw bericht hier op de community! Na het lezen van jouw ervaring begrijp ik waar je woede en frustratie vandaan komen. Ik snap dan ook dat je helemaal klaar bent met Vodafone. 
Als ik zo je bericht lees gaat het op een aantal punten behoorlijk mis bij ons. Het is zeker niet onze bedoeling om dit gevoel bij je op te roepen en je aan het lijntje te houden.
Namens Vodafone mijn excuses hiervoor. 

Mocht je ons nog een kans willen geven, dan kijk ik graag met je mee hiervoor. Je mag mij dan een privébericht sturen met je naam, adresgegevens, mobiel nummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer. 



 

topicstarter
Niet van toepassing

 

Dave- wrote:

Aan uw reactie te zien zit er een hoop woede en frustratie, en ik begrijp u best, maar meteen een bedrijf van slechte dienst beschuldigen gaat toch echt te ver.

Ik ben al meer dan 20 jaar klant van Vodafone en heb ze zien groeien in Nederland en beter en beter worden, de diensten die ze nu aanbieden voor Europesche landen is prima in 1 abonnement, geen lastige prepaid kaarten meer, gewoon je eigen abonnement.  En ook al is mijn Netwerkdekking in huis erg slecht en heb ik wel eens een probleem gehad, het is altijd opgelost door Vodafone en dat zal zekers bij u ook gaan gebeuren.

 

Haal even diep adem en neem even de kalmte en een glaasje drinken, dan komen de moderators straks vanzelf te woord staan en zullen ze u helpen waar het kan.

Wilt u alstublieft NIET MEER REAGEREN. U heeft duidelijk mijn verhaal niet goed gelezen!

  1. Ik heb helemaal geen problemen met dekking van het netwerk en vooral niet ergens binnen. Dit heb ik in mijn schrijven nergens vermeld (GOED LEZEN!)  Dit betreft een ICT probleem in de systemen van VODAFONE. Dus ga ergens kennis opdoen voordat u gaat reageren en wijs denkt te doen voorkomen.
  2. Het is terecht dat iemand  zegt dat VODAFONE een slecht bedrijf bij  een probleem dat al 2 jaar  gaande is en nog steeds niet is opgelost. Dit is een feit.
  3. Ik heb geen interesse in uw onzin wat VODAFONE wel of niet gaat doen of zal aanbieden. Heeft niets met mijn probleem te maken.  
  4. ‘dat zal zekers bij u ook gaan gebeuren” u bent ëén van de personen die bij de Efteling moet gaan werken in het sprookjesbos. Waar zit uw verstand? Probleem is 2 jaar gaande. Ongelofelijk.

Doe mij een plezier... niet bemoeien met andermans zaken op het VODAFONE forum . Van wijsneuzen moet ik helemaal niets hebben.

 

 

 

topicstarter
Niet van toepassing
Steven wrote:

Hoi @Van Vuurhout 
Jeetje, ik ben er stil van. Ik schrik nogal van jouw bericht hier op de community! Na het lezen van jouw ervaring begrijp ik waar je woede en frustratie vandaan komen. Ik snap dan ook dat je helemaal klaar bent met Vodafone. 
Als ik zo je bericht lees gaat het op een aantal punten behoorlijk mis bij ons. Het is zeker niet onze bedoeling om dit gevoel bij je op te roepen en je aan het lijntje te houden.
Namens Vodafone mijn excuses hiervoor. 

Mocht je ons nog een kans willen geven, dan kijk ik graag met je mee hiervoor. Je mag mij dan een privébericht sturen met je naam, adresgegevens, mobiel nummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer. 



 

Beste Steven, 

Ik ben inderdaad de controle over mij zelf kwijt, vooral na de email en opmerking deze ochtend van VODAFONE. Het is elke keer .. Melden, afwachten, weer bellen ‘al wat gevonden VODAFONE?”, zaak gesloten, probleem niet opgelost. En dat meerdere keren. April is einde contract, is triest voor woorden dat een probleem niet binnen 2 weken verholpen kan zijn. Vandaag weer een nieuwe rekening van ‘www.bereik.io’ van 18 euro ontvangen omdat het probleem er nog steeds is. 

Hoe kan ik u bereiken Steven? 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Je mag mij een bericht sturen door te klikken op mijn naam en dan stuur bericht. Je hoeft jezelf niet te verontschuldigen! Dat is nergens voor nodig. Ik zou ook denk ik behoorlijk boos zijn op Vodafone als ik in jouw schoenen stond. 

 

Dave!

Gedreven Raadgever
  • 191Posts
  • 13Oplossingen
  • 53Likes

@Van Vuurhout 

 

Hoop dat @Steven  er samen met je uitkomt.

Bedoelde het alleen goed maar u bent te boos om te om dat te zien.

Zal niet meet op u reageren en hoop voor u dat alles snel is opgelost.

 

Dan mag hier van mij een slot op.

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Dave- wrote:

 

Dan mag hier van mij een slot op.

Dit is aan de Vodafone Community medewerker om te beslissen en aan de TS. Steven heeft het in behandeling, die werkt bij Vodafone en kan de TS misschien wel verder helpen. Ik zou het daar bij laten en zelf volg ik de topic graag voor meer info. 

Bedankt Steven voor het oppakken. 

Dave!

Gedreven Raadgever
  • 191Posts
  • 13Oplossingen
  • 53Likes

Snap ik en volg topic ook om van te leren, rest laat ik aan Steven over. ?

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic