100357

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Vodafone Mobile Protect

Heb mobiel protect aangezet en alle benodigde gegevens daarvoor ingevuld. Helaas krijg ik gelijk te zien dat de proefperiode is verlopen en dat ik een betaalde versie moet nemen. Dat wil ik niet en ik wil ook niet continu die meldingen daatover ontvangen. Het is een irritante app die je ook niet normaal kunt verwijderen. Graag zou ik van iemand van vodafone te horen krijgen hoe de app verwijderd kan worden. Het lijkt op spam. Als het een goede app zou zijn wat je wel mag verwachten van vodafone zou de app makkelijk te verwijderen zijn. Graag spoedig een bevredigend antwoord zonder gedraai er om heen.  Ook dure telefoontjes naar de klantenservice zijn geen optie. Hoe kan ik de app verwijderen?
108 Reacties 108
idrake

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo allen,
 
Ik het een probleem met verwijderen van Vodafone Mobile Protect. Ik ben de meldingen zat, dus ik wil het verwijderen, maar als ik het wil verwijderen moet ik het eerst phone administrator maken. Dat doe ik. Dan wil ik verwijderen en wordt de telefoon vergrendeld en moet ik het ontgrendelen. Daarna krijg ik de melding dat Mobile Protect administrator moet zijn om het te kunnen verwijderen... en dan begint het verhaal opnieuw.
Alle combinaties van rechten toekennen en herstarten, verwijderen via settings/app/google play geprobeerd, maar het lijkt zijn klauwen in mijn telefoon gezet te hebben (en daar ben ik niet zo blij mee)
Hoe kan ik de app nu verwijderen?
 
Alvast dank voor de moeite
 
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
Hoi idrake,

Vervelende situatie zeg! Welk toestel heb je precies? Ik neem aan dat andere Apps wel gewoon verwijderd kunnen worden?
Willem1958

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb op mijn toestel de gratis versie van Mobile Protect.
Deze week was hier een update voor en sinds die tijd krijg ik elke keer de melding dat ik het moet upgraden naar de premium versie.
Hiervoor naar een Vodafone winkel geweest en nu blijkt dat ik al een tijdje voor de Premium versie betaal.
1. Ik weet daar niet van af
2. Waarom krijg ik nu de melding dat ik van een gratis probeer versie moet upgraden naar een betaal versie?
 
Bij het bekijken van de recensie bij de App zie ik ook meerdere reacties over de meldingen die terug blijven komen dat je de app moet omzetten naar een premium.
Ik wil dat echter niet en ben me er ook niet bewust van deze optie een keer aangeklikt te hebben.
Hoe kom hier nu van het premium af en kan ik weer naar de gratis versie.
(Virusscan e.d heb ik via een ander programa)
johanenthess

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
pin van de mobile protect kwijt, kan ik die service niet via my vodafone uitzetten
LindaM

Gedreven Liefhebber
  • 320Posts
  • 50Oplossingen
  • 10Likes
Hoi Willem1958,

Ik wil dit graag laten onderzoeken. Zou je via Facebook of Twitter contact met ons willen opnemen? We kunnen dan het een en ander nakijken.
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Hoi Johanenthess,

Je kunt via My Vodafone de code opnieuw opvragen. Lukt dat niet?
peterhouten

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ook ik krijg eerst een melding van een update en vervolgens de melding dat mijn proefperiode is verlopen (na ruim anderhalf jaar) en dat ik Mobile Protect moet kopen
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Hey Peter,

Heb je hierover al contact met ons opgenomen via Social media? Dan kunnen we het premium contract voor je opzeggen.
sverlaan

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb exact hetzelfde probleem. Ook ik heb nooit aangegeven over te willen gaan en moet nu updaten van gratis naar premium.
Wordt gek van de meldingen, maar kan de gehele app niet verwijderen. Krijg steeds de melding dat dat niet kan.

Ook ik zou graag willen dat mijn premium eraf gehaald wordt, zodat ik hem op de normale wijze weer kan gebruiken.
Ik vind het zeer vreemd dat ik binnen My Vodafone omgeving dit niet zelf kan doen.
Domm57

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik krijg steeds een melding dat Mobile Protect verlopen is. Klik erop en verwijder de melding maar dit keert steeds terug. Hoe kan ik dit oplossen
scarcrime4

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Had ik ook heb m op stop gezet by actieve app nu geen melding melding meer.
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
Hallo 100357,

Wat onhandig zeg! Waarschijnlijk moeten we dit onderzoeken. Neem even contact op via Twitter, Facebook of Hyves. Daar kunnen we je privégegevens mee overleggen.
100357
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Het enige wat ik wil weten is hoe ik mobiel protect van mijn samsung s4 kan verwijderen. Je krijgt allemaal irritante berichtjes van app en ik moet een betaalde versie nemen. I.p.v. overal berichten neer te moeten zetten kunnen jullie ook gewoon aangeven hoe ik mobiel protect weer van mijn samsung kan verwijderen
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi!

Misschien is het verstandig om niet twee dezelfde topics aan te maken dit kan verwarring op het Vodafone forum leiden en ook verwijdering van je 2e bericht. Heb je al gekeken naar de reactie van Netwerk-info? Die zou je het beste kunnen volgen zo kom je dichtbij het antwoord dat je zoekt.
Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
Hallo 100357,

SamsungExpert heeft gelijk. Het is niet handig als je meerdere topics aanmaakt mbt hetzelfde onderwerp. Mijn collega heeft je gevraagd om contact op te nemen via Facebook zodat we je gegevens erbij kunnen nemen. Heb je dat al gedaan?
Domm57

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Maar dan is het probleem niet opgelost, lijkt mij, maar een verbandje aangelegd. Van Vodafone nog niets vernomen!
Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
We horen dit de laatste dagen vaker. Op dit moment onderzoeken we het, want het zou niet de bedoeling zijn.
Als je wilt meewerken aan het onderzoek kun je je gegevens doorgeven via Facebook of Twitter.
brakzak

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Van mij hoef dat mobile protect helemaal niet er op te staan, ik wil hem graag verwijderen, maar het is me niet duidelijk hoe.. en dat stopzetten bij actieve apps weet ik ook niet van hoe dat te doen

Graag hulp hierbij, want die melding de hele tijd in beeld vind ik maar irritant!
brakzak

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Van mij hoef dat mobile protect helemaal niet er op te staan, ik wil hem graag verwijderen, maar het is me niet duidelijk hoe.. en dat stopzetten bij actieve apps weet ik ook niet van hoe dat te doen

Graag hulp hierbij, want die melding de hele tijd in beeld vind ik maar irritant!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic