repsak

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Vodafone Prepaid YOU nummer behouden tijdens wereldreis

Ik ga binnenkort op wereldreis en dan wil ik natuurlijk niet betalen voor een abbonement! Daarom stap ik over naar Vodafone YOU zodat ik niet hoef te betalen, maar wel gewoon mijn Nederlandse telefoonnummer kan behouden zolang ik deze niet gebruik.

Nu vraag ik me af hoelang ik mijn nummer op deze simkaart kan behouden zonder dat hij wordt vrijgegeven?

Ik ben niet van plan gebruik te maken van mijn Nederlandse nummer zodra ik op wereldreis ben.

Thanks! :grin:
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hoi repsak

Wat gaaf dat je een wereldreis gaat maken!
Ik kan me voorstellen dat je het mobiele nummer wilt behouden maar geen kosten wilt hebben van een abonnement en eventuele extra kosten.

Dit zijn de voorwaarden van prepaid:
Prepaid tegoed: - Tegoed is onbeperkt geldig, mits je minimaal één keer per 6 maanden je gebruik maakt van je tegoed. Eén keer zelf bellen, sms'n of internetten is genoeg. Opwaarderen kan ook.

Bekijk in context

1 Reactie 1
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hoi repsak

Wat gaaf dat je een wereldreis gaat maken!
Ik kan me voorstellen dat je het mobiele nummer wilt behouden maar geen kosten wilt hebben van een abonnement en eventuele extra kosten.

Dit zijn de voorwaarden van prepaid:
Prepaid tegoed: - Tegoed is onbeperkt geldig, mits je minimaal één keer per 6 maanden je gebruik maakt van je tegoed. Eén keer zelf bellen, sms'n of internetten is genoeg. Opwaarderen kan ook.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic