Yvo66

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Vodafone Red Essential Special-abonnement

Wie weet hoe ik mijn Vodafone Red Essential Special-abonnement kan verlengen?
Wanneer ik bij de huidige abonnementen kijk vind ik deze niet terug.
Wordt deze stilzwijgend verlengd of wordt deze abrupt beeindigd wanneer ik geen actie onderneem.
Alvast bedankt voor jullie meedenken en/of antwoord.

Groet,
Yvo
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11821Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes
Hoi Yvo66
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Je abonnement verlengen... Ga je samen door met Vodafone, verleng vanaf 4 maanden voor je contract afloopt, in je My Vodafone app zie je wanneer je aan de beurt bent en/of je contract afloopt. (zie onder kopje: Producten)

Uiteraard is Vodafone blij als je klant blijft. Als je er al uit bent, kun je gemakkelijk zelf je abonnement verlengen. Nieuwsgierig naar de beste deals die bij jou passen? Log in op je My Vodafone app en verleng met de beste deal. Heb je nog twijfels, twijfelen is niet nodig. Kijk snel welke abonnementen en aanbiedingen Vodafone voor je heeft!

Je kan altijd langs gaan bij een Vodafone winkel, er is er altijd eentje in de buurt. Maar is het toch te ver, neem dan contact op met de klantenservice van Vodafone (bel naar 0800-0560).

Mocht je nog vragen hebben, stel ze hier gerust. Succes alvast!

Bekijk in context

1 Reactie 1
Energieboy
Expert
Expert
  • 11821Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes
Hoi Yvo66
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Je abonnement verlengen... Ga je samen door met Vodafone, verleng vanaf 4 maanden voor je contract afloopt, in je My Vodafone app zie je wanneer je aan de beurt bent en/of je contract afloopt. (zie onder kopje: Producten)

Uiteraard is Vodafone blij als je klant blijft. Als je er al uit bent, kun je gemakkelijk zelf je abonnement verlengen. Nieuwsgierig naar de beste deals die bij jou passen? Log in op je My Vodafone app en verleng met de beste deal. Heb je nog twijfels, twijfelen is niet nodig. Kijk snel welke abonnementen en aanbiedingen Vodafone voor je heeft!

Je kan altijd langs gaan bij een Vodafone winkel, er is er altijd eentje in de buurt. Maar is het toch te ver, neem dan contact op met de klantenservice van Vodafone (bel naar 0800-0560).

Mocht je nog vragen hebben, stel ze hier gerust. Succes alvast!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic