Dobbie1616

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Vodafone Red Together

Heb mij online aangemeld voor Vodafone Red Together. Dit zou binnen 2 dagen worden geactiveerd, maar dit is nog niet gebeurd. Jullie helpdeskmedewerker kan mij ook niet helpen. Moet dan weer telefonisch contact opnemen met Vodafone. Het lijkt me toch dat dit op een andere manier verholpen kan worden...
3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Dobbie1616
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Hier via de Community kunnen we je niet helpen omdat hier klanten elkaar helpen en die kunnen niet in het systeem kijken. Het beste wat je kan doen is contact opnemen met Vodafone door te bellen naar de klantenservice van Vodafone. Maar je kan ook een chat starten, daar kunnen ze je ook helpen.

Mocht je er dan helemaal niet uit komen kan je altijd nog een prive bericht sturen via Twitter en/of Facebook. Je zou eventueel nog kunnen proberen om te bellen naar 0800-0200056. Wie weet kunnen die je nog helpen.

Succes en laat nog even weten hoe het is afgelopen.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic is nu gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic