rondewaart

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

vodafone starre organisatie?

Op 31 december j.l. met een maand opzegtermijn van T-Mobile overgestapt naar Vodafone, ingangsdatum per 31 januari 2019 dus. Kreeg de afgelopen weken via internet van Ziggo reclames over een korting van 2 euro op Red Essential abonnement van 2 jaar. In de winkel in Apeldoorn langs geweest om navraag te doen en deze verwezen mij naar het Service nummer van Vodafone. Ik val volgens de winkel en Service afdeling in de coulance periode maar daarvoor had ik mij voor 21 januari j.l. moeten melden. Tot afgelopen vrijdag 25 januari was ik een aantal weken in Kaapstad en kon natuurlijk geen contact opnemen. Service afdeling wilden of konden niets meer aan doen. Toch ongelooflijk hoe starre reactie van Vodafone om niet aan mijn verzoek tegemoet te komen
2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi rondewaart
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Ja, dat is natuurlijk wel heel erg vervelend. Zeker als je op vakantie bent geweest en je komt terug en je krijgt deze korting niet meer. Het is geen starre reactie van Vodafone, er zitten nu eenmaal dagen aan zo'n coulance en Vodafone weet niet dat jij op vakantie bent geweest. Het is natuurlijk best zuur maar bij meer bedrijven en kortingen loop je tegen dit soort dingen aan, daar is nu eenmaal niets aan te doen.

Snap je reactie helemaal en jammer dat de kennismaking op deze manier dan toch niet lekker verloopt maar hoop natuurlijk wel dat je verder tevreden bent over Vodafone. Je zou eventueel, maar ik weet niet of het helpt, omdat je al buiten de tijd bent, een privé bericht kunnen sturen via Facebook of Twitter en daar vragen of ze je nog kunnen helpen. Dit is de afdeling webcare en misschien dat die iets ruimdenkender zijn? Proberen kan je altijd 🙂

Toch hoop ik verder dat je tevreden zult zijn en dat het de komende tijd geniet van de verdere service.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic