MRV

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Vodafone stopt vast-op-mobiel...

Toen ik vorige week nieuwe abonnementen wilde afsluiten werd ik door de Vodafone account manager verteld dat ze "niet kunnen garanderen dat Vast-op-Mobiel blijft bestaan". Dit betekent dus dat we kunnen verwachten dat Vodafone binnenkort Vast-op-Mobiel gaat stoppen. Alleen voor bestaande abonnementen moeten ze het blijven aanbieden. Als je dus een nieuw of ander abonnement will afsluiten ben je het kwijt. Dat is voor ons, en vele kleine bedrijven en ZZP'ers met ons, een ramp. We zijn bekend op het vaste nummer als zakelijk contact nummer op websites, bij relaties, enz., hebben gedrukt briefpaper, kaartjes, enz. enz.

Hoe kan Vodafone plotseling zo'n dienst stoppen? Ze gaan prat op hun service for zakelijke klanten, en dan doe ze dit? Misschien moeten we hen aansprakelijk stellen voor de gevolgkosten van een dergelijke wijziging van diensten.

Een alternatieve oplossing hebben ze niet. Alleen kunnen ze het nummer waarschijnlijk overzetten op Ziggo vast (als je dat hebt). Maar dat gaat meer kosten (extra lijn, doorschakeling kosten per minuut).

Onbegrijpelijk. Dit treft vele kleine bedrijven en ZZP'ers.

Hou voorlopig dus maar je bestaande abonnement aan, ook al ben je aan het einde van de looptijd. Hopelijk komt er zoveel kritiek dat ze hun plannen wijzigen. Reageer daarom hierop.
2 Reacties 2
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hoi MRV

Welkom op de community!
Dankjewel voor je feedback! Ik ga je feedback intern doorzetten. Mocht het alsnog aangepast worden, dan zul je dit op onze website terug lezen.

Het klopt inderdaad dat Vast op Mobiel niet meer wordt aangeboden en alleen nog geldt voor de abonnementen waar dit op geactiveerd staat.
Andere opties die wij aanbieden staan hier: https://www.vodafone.nl/kleinbedrijf/shop/vast-en-mobiel/

Ik zie wel dat je in een ander topic ook gereageerd hebt hierover. Laten we daar de discussie hierover gaande houden zodat we niet in 2 topics dezelfde discussie voeren.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic