Mariska1979

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Vodafone together

Sinds kort is vodafone togethet aktief maar het nr. Van mijn dochter kan ik data delen niet aanzetten. In instellingen zet ik haar nr. aan zegt dan gelukt kan enkele minuten duren maar blijft uitstaan en in instellingen staat ook 1 nummer aktief
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Mariska1979
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Begrijp ik hier wel goed uit dat je dochter ook is aangesloten op je Red Together abonnement? Daar heeft ze ook een speciaal abonnement voor genomen? Als dit niet zo is dan klopt dat, want ze moet wel in jou eigen groep zitten. Dan zal je dus een Red Together extra abonnement moeten afsluiten met je dochter. Contract aanpassen, mocht ze al een abonnement hebben bij Vodafone kan je door op deze pagina te lezen: https://www.vodafone.nl/together/ (overigens kan je ook het nummer bellen wat ik hier onder heb geschreven)

Zit ze wel in het systeem opgenomen en op hetzelfde abonnement dan kan je het best contact opnemen met de afdeling van Vodafone Together, bel naar 0800-0200056. Wellicht dat die je verder kunnen helpen.

Hier op de community is het niet mogelijk om je te helpen, dit is allemaal administratief en daar kunnen andere klanten je niet bij helpen 😞

Bekijk in context

4 Reacties 4
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Mariska1979
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Begrijp ik hier wel goed uit dat je dochter ook is aangesloten op je Red Together abonnement? Daar heeft ze ook een speciaal abonnement voor genomen? Als dit niet zo is dan klopt dat, want ze moet wel in jou eigen groep zitten. Dan zal je dus een Red Together extra abonnement moeten afsluiten met je dochter. Contract aanpassen, mocht ze al een abonnement hebben bij Vodafone kan je door op deze pagina te lezen: https://www.vodafone.nl/together/ (overigens kan je ook het nummer bellen wat ik hier onder heb geschreven)

Zit ze wel in het systeem opgenomen en op hetzelfde abonnement dan kan je het best contact opnemen met de afdeling van Vodafone Together, bel naar 0800-0200056. Wellicht dat die je verder kunnen helpen.

Hier op de community is het niet mogelijk om je te helpen, dit is allemaal administratief en daar kunnen andere klanten je niet bij helpen 😞
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Heb je ondertussen contact gehad met onze klantenservice voor Red Together @@Mariska1979 ?
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Indien er geen reactie meer geplaatst wordt, zal het topic binnenkort gesloten worden.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Het topic is gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic