Energieboy
Expert
Expert
  • 11753Posts
  • 3466Oplossingen
  • 3088Likes

Vodafone Wallet niet te installeren op LG

Hallo,
Ik heb even een vraagje vanuit de Ziggo Community.
Iemand geeft aan dat hij een probleem heeft met Vodafone Wallet, deze installeert niet op een LG. Kan iemand hier antwoord op geven van Vodafone? Ben zelf ook wel een beetje benieuwd naar het antwoord en misschien kan ik deze meneer verder helpen op de Community.

Bedankt!
De URL waar zijn bericht staat: https://community.ziggo.nl/mobiel-160/vodafone-bagger-21338
6 Reacties 6
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Hoi Energieboy,

Het ligt inderdaad niet aan het toestel. De Wallet moet gewoon beschikbaar zijn voor de LG. Fijn dat je de lijst met telefoons icm Wallet al hebt gedeeld!
Wanneer de klant de genoemde foutmelding krijgt, hebben we een work-around om deze te omzeilen. In de openingspost van dit topic: https://forum.vodafone.nl/t5/Apps-Diensten/De-vernieuwde-Vodafone-Wallet/td-p/193963 - zie je hoe dit werkt.
Ik hoor graag of het hiermee gelukt is!
Energieboy
Expert topicstarter
Expert
  • 11753Posts
  • 3466Oplossingen
  • 3088Likes
Bedankt, ik heb het geplaatst op de Community van Ziggo.
Zodra ik meer weet da ik het hier ook even melden 🙂
Energieboy
Expert topicstarter
Expert
  • 11753Posts
  • 3466Oplossingen
  • 3088Likes
Ik krijg deze melding van meneer terug op de Ziggo Community:
Had je ook in het gelinkte topic gekeken? De laatste post voor serkan aan was van mij. De workaround heb ik al geprobeerd. Op de lijst die je gister poste staat de nexus 5x niet er tussen, vergelijkbare toestelen qua specs staan er wel weer tussen. Kunnen jullie deze meneer helpen? Hij heet op jullie forum DirkJanK. Misschien dat jullie hem direct kunnen contacten en helpen met het probleem? Geeft aan ook geen reactie van jullie te krijgen, wat wel jammer is. Alvast bedankt!
Energieboy
Expert topicstarter
Expert
  • 11753Posts
  • 3466Oplossingen
  • 3088Likes
Is er al iemand bij Vodafone die antwoord heeft of de persoon heeft kunnen helpen?
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Hoi Energieboy,

We hebben dit intern nagevraagd. Zodra we hier reactie op hebben, zullen we dat posten in dit topic.
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Vooralsnog zijn er geen plannen om de LG te ondersteunen. Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic