RDL160470

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Vodafone winkel

Goedemiddag,

Ik heb sinds 2 weken Red together, Mijn dochter zit al bij mij met een red together extra account want die heeft een nieuw nummer van vodafone gekregen , nu heeft mijn zoon al een Vodafone klantnummer dus ik heb begrepen dat die overgedragen moet worden onder mijn klantnummer ( ik ben de beheerder/rekeninghouder ). Kan ik dit rechtstreeks in een Vodafone winkel regelen? Want ik heb weinig zin om alles met papier of mail over en weer te regelen want dan duurt mijn veels te lang. Mijn zoon is 15, geeft dit nog een probleem met overdragen?

Ik hoop op een duidelijk antwoord.
En de benodigdheden wat ik moet meenemen als het kan in een winkel.

Mvg een gebruiker
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11838Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes
Hoi RDL160470
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Als jij een extra Red Together Extra wilt afsluiten dan is dat mogelijk, ook in een Vodafone Winkel. Neem dan je eigen, want jij bent de contractant, ID en bankpas mee zodat ze kunnen controleren dat jij de hoofdpersoon bent. Je zoon kan natuurlijk nog geen abonnement aanvragen, dit kan jij doen met je eigen klantnummer, geen enkel probleem.

Wat je moet meenemen: ID en Bankpas van de contractant
In ieder geval heel veel plezier met het aanvragen van een Red Together Extra 🙂

Bekijk in context

4 Reacties 4
Energieboy
Expert
Expert
  • 11838Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes
Hoi RDL160470
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Als jij een extra Red Together Extra wilt afsluiten dan is dat mogelijk, ook in een Vodafone Winkel. Neem dan je eigen, want jij bent de contractant, ID en bankpas mee zodat ze kunnen controleren dat jij de hoofdpersoon bent. Je zoon kan natuurlijk nog geen abonnement aanvragen, dit kan jij doen met je eigen klantnummer, geen enkel probleem.

Wat je moet meenemen: ID en Bankpas van de contractant
In ieder geval heel veel plezier met het aanvragen van een Red Together Extra 🙂
RDL160470
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Bedankt 🙂

Mijn zoon hoeft hier dus niet bij aanwezig te zijn?
Energieboy
Expert
Expert
  • 11838Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes
RDL160470 wrote:
Bedankt 🙂

Mijn zoon hoeft hier dus niet bij aanwezig te zijn?

Nee hoor, want je gaat hem toch op je eigen naam aanvragen (hij is nog te jong).
Hij zou dan 18jr oud moeten zijn, dan kan het pas. Dus je moet de Red Together Extra toch op je eigen naam aanvragen met je eigen klantnummer (want al de Red Together extra abonnementen moeten op jou klantnummer). Dus je zoon hoeft er niet bij aanwezig te zijn.
RDL160470
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Geweldig dankjewel ?
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic