Djkoot

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Vodavone red abbo duurder deze maand okt '18

Vraagje hoe kan dat dat mijn vodafone red abbo ineens duurder is deze maand? Oktober 2018. Tewijl ik een vast bedrag heb afgesloten voor 2 jaar... Het is niet veel maar als het bij alle klanten wordt gedaan is het aardig cashen voor vodafone.
Ik weet niet of het zo maar mag....
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hoi Djkoot,

Welkom op de community!
Ieder jaar in oktober is er de inflatiecorrectie. Het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS) stelt elk jaar vast met welk percentage de prijzen in Nederland gemiddeld zijn gestegen.
Het gemiddelde inflatiepercentage over 2017 is 1,39%.
Omdat ook onze kosten zijn gestegen, verhogen we de maandelijkse abonnementskosten van onze particuliere en zakelijke abonnementen vanaf 1 oktober 2018 met maximaal 1,39%. Het gaat om de kosten van de volgende abonnementen:

Meer hierover lees je hier: https://www.vodafone.nl/support/abonnement-en-rekening/inflatiecorrectie.shtml
Dit heeft tevens de factuur van september gestaan.

Mochten er meerdere kosten in rekening zijn gebracht, dan raad ik je aan om contact op te nemen via de chat of door te bellen met 1201. Mijn collega's kijken graag mee naar de specificatie van je rekening.

Bekijk in context

2 Reacties 2
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hoi Djkoot,

Welkom op de community!
Ieder jaar in oktober is er de inflatiecorrectie. Het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS) stelt elk jaar vast met welk percentage de prijzen in Nederland gemiddeld zijn gestegen.
Het gemiddelde inflatiepercentage over 2017 is 1,39%.
Omdat ook onze kosten zijn gestegen, verhogen we de maandelijkse abonnementskosten van onze particuliere en zakelijke abonnementen vanaf 1 oktober 2018 met maximaal 1,39%. Het gaat om de kosten van de volgende abonnementen:

Meer hierover lees je hier: https://www.vodafone.nl/support/abonnement-en-rekening/inflatiecorrectie.shtml
Dit heeft tevens de factuur van september gestaan.

Mochten er meerdere kosten in rekening zijn gebracht, dan raad ik je aan om contact op te nemen via de chat of door te bellen met 1201. Mijn collega's kijken graag mee naar de specificatie van je rekening.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Geen reactie, topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic