paul75

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

voicemail

Sinds een aantal dagen staat mijn voicemail uit, en kan ik deze ook niet meer inschakelen via 12331 of via myvodafone. ook telefonische helpdesk heeft geprobeerd deze aan te zetten, maar dit lukte niet afgelopen donderdag. Ik moest dan maar wachten tot het weer vanzelf ging zeiden ze. Echt slechte service! Hoe kan ik nu mijn voicemail aanzetten?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi paul75
Welkom op de vernieuwde klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Heb je al eens eerst geprobeerd om deze uit te zetten door te bellen naar 12330 en daarna naar 12331?
En heb je in je My Vodafone alles op Naar Voicemail gezet?

Mocht dit nu helemaal niet lukken dan zou ik via My Vodafone chatten in de app en/of via je browser met de klantenservice (via deze weg heb je sneller contact en antwoord). Die kunnen wellicht je instellingen even opnieuw resetten en kijken of het dan weer werkt.

Laat even weten wat je hebt gedaan en of het weer werkt. Alvast bedankt en goed weekend!

Bekijk in context

4 Reacties 4
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi paul75
Welkom op de vernieuwde klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Heb je al eens eerst geprobeerd om deze uit te zetten door te bellen naar 12330 en daarna naar 12331?
En heb je in je My Vodafone alles op Naar Voicemail gezet?

Mocht dit nu helemaal niet lukken dan zou ik via My Vodafone chatten in de app en/of via je browser met de klantenservice (via deze weg heb je sneller contact en antwoord). Die kunnen wellicht je instellingen even opnieuw resetten en kijken of het dan weer werkt.

Laat even weten wat je hebt gedaan en of het weer werkt. Alvast bedankt en goed weekend!
Anonymous
Niet van toepassing
Is het nog gelukt paul75
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
paul75 is het inmiddels gelukt?

Mocht het antwoord hier zijn gegeven het juiste antwoord zijn, laat het weten via Best Antwoord.
Je hebt er andere Community klanten ook mee, bedankt!
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Geen reactie, topic gesloten
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic