wvrijhof

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

voicemail

kan voicemail instellingen niet in krijg bericht O Jee deze pagina doet het niet
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hoi wvrijhof

Welkom op het forum!
Ik begrijp uit je bericht dat je de instellingen wilt wijzigen van je voicemail.
Dit kan op 2 manieren:

  • Door 1233 te bellen.
  • Via onze website.
Hier kun je inloggen in my Vodafone en vervolgens via het kopje profiel naar de instellingen gaan. Mocht je hierbij een foutmelding krijgen, dan mag je eens de cookies van de browser verwijderen of een andere browser proberen.

Bekijk in context

6 Reacties 6
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hoi wvrijhof

Welkom op het forum!
Ik begrijp uit je bericht dat je de instellingen wilt wijzigen van je voicemail.
Dit kan op 2 manieren:

  • Door 1233 te bellen.
  • Via onze website.
Hier kun je inloggen in my Vodafone en vervolgens via het kopje profiel naar de instellingen gaan. Mocht je hierbij een foutmelding krijgen, dan mag je eens de cookies van de browser verwijderen of een andere browser proberen.
wvrijhof
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
heb allemaal gedaan maar kom er gewoon niet in heb via de chat al geprobeerd was zondag komt in orde werd er gezegd de chet in mij vodavone doet het ook niet meer
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Kun je ons anders een bericht sturen via Facebook of Twitter? Dan kijken we met je mee naar waar het mis gaat via my Vodafone.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hebben mijn collega's het nog kunnen oplossen voor je?
wvrijhof
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
nee zijn ze geloof ik nog mee bezig heb wel dit bericht gehad



Je verzoek met nummer 8032270 is afgehandeld. We hebben alles opgeslagen, dus je kunt de gegevens nog bekijken via My Vodafone. We hopen dat we je goed hebben geholpen.
Heb je nog vragen? Bel ons dan op 1201 of 0800-0094, of kijk op vodafone.nl voor meer opties.
Groet,
Team Vodafone

maar ik kan hier niks mee
Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Nog maar even geduld hebben dan... Of is het al gelukt?
Er was ook een storing dus dat komt allemaal wel tegelijk, misschien nog even wachten en anders toch maar weer even bellen naar het nummer, dat in je berichtje stond.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic