Beantwoord

Voicemail

  • 3 september 2018
  • 4 reacties
  • 175 Bekeken

Ik kan mij voicemail niet beluisteren. Ik heb mijn simkaart in een nieuwe telefoon, komt dat hierdoor?
icon

Beste antwoord door Energieboy 4 september 2018, 09:03

Hoi @Joannejoanne
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Normaal gezien zou het geen probleem moeten zijn als je zomaar van toestel veranderd.
Hoe beluister je je voicemail? Kijk voor meer informatie over je Voicemail: https://www.vodafone.nl/support/toestel-en-simkaart/voicemail.shtml

Laat nog even weten of je iets aan deze info hebt gehad.
Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, start dan een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +17
Hoi @Joannejoanne
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Normaal gezien zou het geen probleem moeten zijn als je zomaar van toestel veranderd.
Hoe beluister je je voicemail? Kijk voor meer informatie over je Voicemail: https://www.vodafone.nl/support/toestel-en-simkaart/voicemail.shtml

Laat nog even weten of je iets aan deze info hebt gehad.
Reputatie 6
Hoi @Joannejoanne,

Heb je je voicemail ondertussen kunnen beluisteren?

Groetjes, Sharon
Reputatie 7
Badge +17
Jammer, geen reactie meer :(
Zou wel fijn zijn om te weten of het inmiddels weer werkt.
Topic gesloten