MarielleMiog

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Voicemail direct doorschakelen

Ik wil de voicemail van mijn zakelijke samsung S8plus direct doorschakelen naar een vast nummer. Hoe doe ik dit?
9 Reacties 9
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hoi MarielleMiog

Het is niet mogelijk om je voicemail door te schakelen naar een ander nummer. Wel heb je de optie om via My Vodafone (website) je nummer door te schakelen bij in gesprek, of geen bereik naar een ander nummer in plaats van de Voicemail.
MarielleMiog
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Op de Samsungtelefoon heb ik de optie OPROEPEN DOORSCHAKELEN - altijd doorschakelen. Als ik hier een telefoonnummer invoer krijg ik de volgende melding..... kan gegevens niet lezen onverwachte reactie van netwerk.
Mijn collega heeft dezelfde Samsung telefoon en haar lukt het wel om alle oproepen door te schakelen?
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Oh dat is apart @MarielleMiog!

Als je collega dezelfde telefoon heeft, kun je dan niet bij haar/hem spieken wat de instellingen hiervoor moeten zijn?

Groetjes, Sharon
MarielleMiog
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoi Sharon, alles staat hetzelfde alleen ik krijg een netwerkfout melding.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
@MarielleMiog, is het nummer waar je naar wilt doorschakelen wel een normaal Nederlands vast of 06-nummer? Of gaat het om een buitenlands nummer? Je kunt eventueel ook eens met elkaars simkaarten wisselen om te zien of het aan de simkaart/toestel ligt. Ben je de contactpersoon? Dan kun je ook onze klantenservice laten nakijken of er een verschil is tussen beide nummers. Het kan namelijk zijn dat een optie uitgeschakeld staat op het netwerk.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Is het nog gelukt MarielleMiog
MarielleMiog
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
het is nog niet gelukt, ik g avolgende week de klantenservice bellen.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Je kunt eventueel wel in My Vodafone (website) aangeven dat je het nummer wilt doorschakelen naar een ander nummer.
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Topic is gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic