Emile98

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Voicemail uitzetten

Ik probeer al een paar weken mijn voicemail uit te zetten. Via de website van Vodafone lukt dat niet. Komt er een pop-up tevoorschijn dat het niet mogelijk is. Via het telefoonnummer 12330 krijg ik een computerstem te horen die eveneens zegt dat het niet mogelijk is.
Vodafone, wanneer kan ik de voicemail uitzetten?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Emile98
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Dat is natuurlijk heel vervelend en ik denk dat je het beste contact op kunt nemen met de klantenservice van Vodafone. Misschien dat je nummer even een reset nodig heeft en dat je voicemail dan weer wel goed zal werken. Uiteraard vervelend maar ik denk dat het via die weg wel zal lukken.

Mocht je niet willen bellen dan kan je ook een chat starten of een prive bericht sturen via Twitter en/of Facebook. Hier via de community kunnen klanten elkaar daar niet mee helpen 😞

Bekijk in context

5 Reacties 5
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Emile98
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Dat is natuurlijk heel vervelend en ik denk dat je het beste contact op kunt nemen met de klantenservice van Vodafone. Misschien dat je nummer even een reset nodig heeft en dat je voicemail dan weer wel goed zal werken. Uiteraard vervelend maar ik denk dat het via die weg wel zal lukken.

Mocht je niet willen bellen dan kan je ook een chat starten of een prive bericht sturen via Twitter en/of Facebook. Hier via de community kunnen klanten elkaar daar niet mee helpen 😞
Emile98
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb de klantenservice gebeld op 1201 maar dan kom je in een keuzemenu terecht waarbij je uiteindelijk te horen krijgt dat je je voicemail kunt uitzetten met 12330, en dat wil ik, nl. voicemail uitzetten en dan krijg ik (weer) te horen dat ik voicemail niet kan uitzetten. Dat schiet dus niet op.
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Dan contact opnemen via de chat of via twitter/facebook!
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Is het nog gelukt? Heb je nog contact gehad met mijn collega's?
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic