xtamarac

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Voldoe ik aan de voorwaarden met Ziggo en VF?

Hoe gaan jullie controleren of ik een Ziggo abonnement heb?
Controleren jullie of ik op dat adres woon of gewoon op achternaam?

En valt mijn studentenkamer die Ziggo heeft via het contract ook onder de Ziggo korting?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11821Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes
Hoi xtamarac
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Ziggo en Vodafone controleren op adres. Als je op hetzelfde adres en/of KvK-nummer Internet van Ziggo én een Vodafone abonnement hebt, dan krijg je naast supersnel internet ook nog iedere maand gratis extra’s. Of het met studentenhuizen ook goed gaat weet ik niet (het gaat om zelfde adres en niet om de naam, ga ik vanuit). Daarom adviseer ik je ook nog even contact op te nemen met de klantenservice van Vodafone.

Informatie van VodafoneZiggo:
We activeren de gratis extra’s voor iedereen die een of meer van de geselecteerde Ziggo of Vodafone abonnementen heeft op een adres met de benodigde abonnementen, tot een max. van 10 mobiele abonnementen.

Check je adres in My Vodafone
Controleer op welk adres je bij Vodafone bekend bent via My Vodafone. Dit kan ook in de My Vodafone App. Kies daar achtereenvolgens 'Profiel' en 'Adres wijzigen'.

Check je adres in Mijn Ziggo
Controleer op welk adres je bij Ziggo bekend bent via Mijn Ziggo. Ga naar 'Gegevens' en controleer de adresgegevens onder het kopje 'Leveringsadres'.

Bekijk de voorwaarden voor de non-stop gratis extra's.

Succes en en alvast een fijne Black Friday!

Bekijk in context

4 Reacties 4
Energieboy
Expert
Expert
  • 11821Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes
Hoi xtamarac
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Ziggo en Vodafone controleren op adres. Als je op hetzelfde adres en/of KvK-nummer Internet van Ziggo én een Vodafone abonnement hebt, dan krijg je naast supersnel internet ook nog iedere maand gratis extra’s. Of het met studentenhuizen ook goed gaat weet ik niet (het gaat om zelfde adres en niet om de naam, ga ik vanuit). Daarom adviseer ik je ook nog even contact op te nemen met de klantenservice van Vodafone.

Informatie van VodafoneZiggo:
We activeren de gratis extra’s voor iedereen die een of meer van de geselecteerde Ziggo of Vodafone abonnementen heeft op een adres met de benodigde abonnementen, tot een max. van 10 mobiele abonnementen.

Check je adres in My Vodafone
Controleer op welk adres je bij Vodafone bekend bent via My Vodafone. Dit kan ook in de My Vodafone App. Kies daar achtereenvolgens 'Profiel' en 'Adres wijzigen'.

Check je adres in Mijn Ziggo
Controleer op welk adres je bij Ziggo bekend bent via Mijn Ziggo. Ga naar 'Gegevens' en controleer de adresgegevens onder het kopje 'Leveringsadres'.

Bekijk de voorwaarden voor de non-stop gratis extra's.

Succes en en alvast een fijne Black Friday!
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Had je al gecontroleerd of je aan de voorwaarden voldoet en of het op hetzelfde adres staat?
Via de Community kunnen wij helaas geen gegevens inzien of een aansluiting aan de voorwaarden voldoet.
Als je nummer op hetzelfde adres staat als Ziggo dan kunnen mijn collega's dit voor je controleren. Had je hierover al contact gehad met mijn collega's?
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes
Waren de tips duidelijk @xtamarac?
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes
Topic is gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic