Tjitjiman

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Voortijdig overnemen abonnement andere provider

Mijn abonnement loopt nog bij BEN tot 02-19
Ik heb sinds 2 weken ook ziggo en wil dus nu vodafoon abonnement nemen. Maar ik ga niet 3 maanden lang voor 2 providers betalen. Kan er iets geregeld worden ivm mijn BEN contract ? Vodafone heeft voor mij nu een leuke aanbieding maar wie wet wat er nog allemaal komt in de aankomende periode. Dus vandaar dat ik deze situatie even aan jullie voorleg.
Gr Tjitze
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11820Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes
Hoi Tjitjiman
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Wat Vodafone allemaal in de pijplijn heeft zullen ze natuurlijk niet met klanten delen. Daarnaast weten de medewerkers van Vodafone soms pas op de dag zelf dat er een actie is of eventuele kortingen.

Je kan bij Ben vragen wat het kost om je abonnement af te kopen. Soms kan dit wel eens een mooie stap zijn om te doen, maar soms ook niet. Dat moet je dan uitzoeken en dan kan je zeggen of het allemaal de moeite waard is.

Vraag het eens aan Ben en kijk dan verder. Anders moet je wachten tot je abonnement over is of toch een dubbele abonnement nemen. Maar let op, je kan dan je nummer niet achteraf meenemen, mocht je dat wel willen!! Je kan alleen je nummer meenemen als je je huidige Ben contract stopt en tegelijk doorzet naar Vodafone.

Mocht je nog meer vragen hebben dan hoor ik het wel ?. Succes in ieder geval!

Bekijk in context

3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 11820Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes
Hoi Tjitjiman
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Wat Vodafone allemaal in de pijplijn heeft zullen ze natuurlijk niet met klanten delen. Daarnaast weten de medewerkers van Vodafone soms pas op de dag zelf dat er een actie is of eventuele kortingen.

Je kan bij Ben vragen wat het kost om je abonnement af te kopen. Soms kan dit wel eens een mooie stap zijn om te doen, maar soms ook niet. Dat moet je dan uitzoeken en dan kan je zeggen of het allemaal de moeite waard is.

Vraag het eens aan Ben en kijk dan verder. Anders moet je wachten tot je abonnement over is of toch een dubbele abonnement nemen. Maar let op, je kan dan je nummer niet achteraf meenemen, mocht je dat wel willen!! Je kan alleen je nummer meenemen als je je huidige Ben contract stopt en tegelijk doorzet naar Vodafone.

Mocht je nog meer vragen hebben dan hoor ik het wel ?. Succes in ieder geval!
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Heb je nog contact gehad met Ben hierover?
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic