Henry S

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Vowifi op Samsung Galaxy S7 Edge

Hallo,

Mijn vrouw en ik hebben onlangs beiden een Samsung Galaxy S7 Edge aangeschaft i.c.m. een Vodafone abonnement omdat wij thuis geen mobiel bereik hebben (nieuwbouw woning).
Onze Vodafone simkaarten worden binnenkort geactiveerd (nieuwe maand), maar ondanks dat ik alles binnenstebuiten heb gekeerd kan ik in onze toestellen nergens de VoWifi functie aanzetten. Deze is nergens te vinden.

Kan het zijn dat de juiste software niet is geïnstalleerd? Alle updates staan erop...
Of kan het zijn dat deze functie pas geactiveerd wordt als de Vodafone simkaart wordt geplaatst?

Software Baseband versie: G935FXXU2ERD6
Android versie 8.0.0

* Moderator: Beste antwoord geselecteerd
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Henry S
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Ik sla je hele bericht over en ga gelijk naar je laatste regel:
Of kan het zijn dat deze functie pas geactiveerd wordt als de Vodafone simkaart wordt geplaatst?

Juist, dat is het antwoord 🙂
Nog even geduld hebben dus... Dan komt het goed en kan je VoWifi functie aanzetten 🙂

Alvast veel plezier!


Voor andere klanten, die dit berichtje lezen, kijk altijd even naar het lijstje van ondersteunende telefoons!!
Mocht dit het juiste antwoord zijn, beantwoord deze dan als Best Antwoord, daar heb je andere klanten ook mee op de community, bedankt!

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Henry S
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Ik sla je hele bericht over en ga gelijk naar je laatste regel:
Of kan het zijn dat deze functie pas geactiveerd wordt als de Vodafone simkaart wordt geplaatst?

Juist, dat is het antwoord 🙂
Nog even geduld hebben dus... Dan komt het goed en kan je VoWifi functie aanzetten 🙂

Alvast veel plezier!


Voor andere klanten, die dit berichtje lezen, kijk altijd even naar het lijstje van ondersteunende telefoons!!
Mocht dit het juiste antwoord zijn, beantwoord deze dan als Best Antwoord, daar heb je andere klanten ook mee op de community, bedankt!
Henry S
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Top! Dank je!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic