nancytje1986

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Waar vind ik mijn pukcode?

ik heb mijn puk code nodig, ik ben ingelogd op de vodafone site en daar geeft ie mijn puk code aan maar deze werkt niet, ik heb deze nu al meerdere keren ingevuld, nu geeft ie aan dat ik nog maar 5x het onjuiste puk code mag invoeren en dan wordt ie vergrendeld. ik heb ook maar 1 tel (abonnement) wat moet ik nu doen?
gr nancy
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
nancytje1986 de pukcode van My Vodafone geldt voor de huidige geactiveerde simkaart op je 06-nummer en zou correct moeten zijn. Mocht het gaan om een nieuwe nog niet geactiveerde simkaart, dan klopt de pukcode inderdaad niet. Dan vind je de pukcode wel terug op de houder waar de simkaart in heeft gezeten.

Als via de klantenservice ook blijkt dat de pukcode in My Vodafone correct is dan kun je je simkaart en de pukcode wellicht nog in een ander toestel proberen.

Bekijk in context

3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi nancytje1986 ,
Welkom op de vernieuwde klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Het beste is om even telefonisch contact op te nemen met Vodafone (0800-0094 optie 3 en dan weer optie 3), die kunnen je verder helpen. Je kan het ook proberen via de My Vodafone app met chatten, misschien nog iets makkelijker en beter, wat je zelf wilt.

Succes in ieder geval en laat nog even weten of het is gelukt.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
nancytje1986 de pukcode van My Vodafone geldt voor de huidige geactiveerde simkaart op je 06-nummer en zou correct moeten zijn. Mocht het gaan om een nieuwe nog niet geactiveerde simkaart, dan klopt de pukcode inderdaad niet. Dan vind je de pukcode wel terug op de houder waar de simkaart in heeft gezeten.

Als via de klantenservice ook blijkt dat de pukcode in My Vodafone correct is dan kun je je simkaart en de pukcode wellicht nog in een ander toestel proberen.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Is het nog gelukt met de pukcode nancytje1986 en de tip van Marc-
Wat je nog zou kunnen proberen is het simkaartje in een ander type en merk toestel stoppen en dan de pukcode invoeren. Vervolgens stop je hem dan daarna terug in je toestel.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic