Menno_Feenstra

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Waarom heb ik vier verschillende klantnummers?

Via Ziggo heb ik een abonnement afgesloten bij Vodafone. Bij het openen van mijn account ontdekte ik dat ik ik vier verschillende klantnummers heb! Dat lijkt me verwarrend; graag heb ik maar één klantnummer. Hoe kan dat geregeld worden?
2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Menno_Feenstra
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Ik begrijp je probleem helemaal want ik heb hetzelfde in mijn account. Heb 3 verschillende klantnummers en 1 ervan is de juiste. Waarom en hoe ik ze weg krijg, geen idee. Ik heb al meer malen via Twitter en/of Facebook een prive bericht toegezonden en krijg wel de melding dat deze in behandeling is maar ze zijn nog niet weg.

Via de My Vodafone app kan je makkelijk aangeven dat je altijd maar 1 account wenst te openen en dan komt het wel in beeld. Maar via de website moet je altijd even goed kijken welke nu de juiste is. Ik begrijp je probleem maar tot nu toe heb ik hier nog geen oplossing online voor gevonden. Je zou het dus ook zelf nog even kunnen melden bij de klantenservice van Vodafone want via de community is het niet mogelijk.

Succes en mocht jij eruit zijn, laat het me weten 🙂
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Geen reactie, topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic