vgeeske

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Waarom hebben jullie geen unlimited data?

Hi,
Ik heb inmiddels al een behoorlijk aantal jaren een abonnement bij jullie en wil graag mijn abonnement veranderen naar unlimited data. Ben bij de vodafone winkel langs gelopen waar me werd verteld dat het kan (unlimited data), maar dat zij niet gemachtigd zijn om het abonnement aan te passen. Net met de klantenservice gebeld en begrepen dat het niet mogelijk is? Alvast ter info: ik heb geen Ziggo (is altijd de eerste vraag die jullie me stellen).
Is er een specifieke reden dat jullie geen unlimited data bundels hebben? Of komt zoiets eraan?

Mvg
Geeske
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11837Posts
  • 3484Oplossingen
  • 3101Likes
Hoi vgeeske
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Wat vreemd dat ze in de winkel je vertellen dat het wel mogelijk is om unlimited data te krijgen terwijl Vodafone dit niet heeft. De klantenservice van Vodafone heeft het aan het juiste eind, die is er niet bij Vodafone.

20GB is op dit moment het grootst aan data bundel dat Vodafone je kan leveren en als je Ziggo klant bent dan is het 40GB. Eventueel zou je een Red Together account kunnen nemen, dan heb je 40GB en als je er dan iemand bij neemt krijg je 80GB (wat je dan wel samen kan delen). Dus officieel is 40GB het grootst wat men je kan leveren.

Voor unlimited zal je toch echt naar een andere provider moeten.

Bekijk in context

1 Reactie 1
Energieboy
Expert
Expert
  • 11837Posts
  • 3484Oplossingen
  • 3101Likes
Hoi vgeeske
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Wat vreemd dat ze in de winkel je vertellen dat het wel mogelijk is om unlimited data te krijgen terwijl Vodafone dit niet heeft. De klantenservice van Vodafone heeft het aan het juiste eind, die is er niet bij Vodafone.

20GB is op dit moment het grootst aan data bundel dat Vodafone je kan leveren en als je Ziggo klant bent dan is het 40GB. Eventueel zou je een Red Together account kunnen nemen, dan heb je 40GB en als je er dan iemand bij neemt krijg je 80GB (wat je dan wel samen kan delen). Dus officieel is 40GB het grootst wat men je kan leveren.

Voor unlimited zal je toch echt naar een andere provider moeten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic