Rib

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Wanneer gaat een bundel in als je die aanzet

Wanneer gaat een nieuwe bundel in als ik die aanzet mijn internet is op en wil graag extra internet 3gb
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Rib
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Zodra je een Blox activeer dan gaat deze direct in: Je krijgt het volledige tegoed van de BloX tot het einde van de maand. Ongeacht op welke dag van de maand je de BloX Extra Data EU aanschaft.

Zet je hem nu aan dan krijg je dus vanaf 20 augustus t/m 31 augustus 3GB. Na 31 augustus gaat deze wel weer automatisch verder: BloX Extra Data EU wordt automatisch verlengd. Zet je 'm stop? Dan wordt de BloX aan het einde van de maand uitgezet. Je moet hem dan wel zelf weer uitzetten!!

Hopende dat ik je hiermee voldoende heb geïnformeerd, mocht je nog vragen hebben dan hoor ik het wel.

Bekijk in context

1 Reactie 1
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Rib
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Zodra je een Blox activeer dan gaat deze direct in: Je krijgt het volledige tegoed van de BloX tot het einde van de maand. Ongeacht op welke dag van de maand je de BloX Extra Data EU aanschaft.

Zet je hem nu aan dan krijg je dus vanaf 20 augustus t/m 31 augustus 3GB. Na 31 augustus gaat deze wel weer automatisch verder: BloX Extra Data EU wordt automatisch verlengd. Zet je 'm stop? Dan wordt de BloX aan het einde van de maand uitgezet. Je moet hem dan wel zelf weer uitzetten!!

Hopende dat ik je hiermee voldoende heb geïnformeerd, mocht je nog vragen hebben dan hoor ik het wel.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic