DonFrancesco199

Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Wanneer gaat mijn abonnement in?

Een goedendag,

Ik heb net mijn nieuwe mobiel binnen gekregen en heb een abonnement hierbij aangevraagd. Hiervoor had ik een prepaid en ben dus overgestapt naar een abonnement van 11 euro per maand en vroeg me af hoe snel dit ingaat. Ik heb al een paar keer ingelogd bij My Vodafone en bij het menu staat dat er geen informatie over mijn prepaid bundel zichtbaar is. Ook kan ik op mijn nieuwe mobiel gewoon direct de 4G opstarten en vroeg me af of dit van mijn vorige bundel afgaat of al van mijn nieuwe abonnement, niet dat ik straks een dikke rekening op mijn bord krijg als ik de 4G nodig ben. Ik hoor hier graag over en alvast bedankt. Met vriendelijke groet,

Francesco Uccheddu
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
DonFrancesco199
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes
Hey Energieboy & Sharon,

Ik ben zelf op onderzoek uitgegaan want ik kon niet stil zitten. Ik was zaterdag even langs een Vodafone store hier in Hoogeveen langs gegaan en heb daar alles uitgelegd aan een vriendelijke medewerker. Hij heeft me hier snel meegeholpen en heb mijn oude My Vodafone account verwijderd (die blijkbaar dus nog een tijdje aan mn prepaid vast zat) en een nieuw account gemaakt gelinkt aan mn nieuwe abonnement. Alsnog bedankt voor jullie vriendelijke tips en nog een fijne dag gewenst allebei 🙂

Bekijk in context

5 Reacties 5
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi DonFrancesco1997
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Heb je je oude prepaid sim kaart nog in je toestel zitten?
Als je je nieuwe abonnement sim kaart in je nieuwe telefoon doet, krijg je dan 4G te zien en kan je er mee bellen? (moet je wel je prepaid sim kaart natuurlijk wel even helemaal uit zetten) Probeer vanaf een ander toestel jezelf even te bellen en als die dan overgaat op het kaartje van je abonnement, in je nieuwe toestel, dan is die overgezet naar abonnement en kan je je sim kaart uit laten.

Krijg je op je abonnement sim kaartje nog geen Vodafone netwerk, neem dan even contact op met de klantenservice van Vodafone. Je kan dit ook doen via een chat, dat gaat makkelijker dan bellen. Let erop, op zondag is Vodafone gesloten om je verder te helpen. Doe dit daarom vandaag nog even!

Laat je weten of het is gelukt. Bedankt!
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Hoi @DonFrancesco1997,

Wanneer je overstapt van prepaid naar abonnement is hier ook een nummerbehoud procedure voor nodig. Heb je van ons een sms ontvangen hierover? In die sms staat een datum waarop je nummer overgezet wordt. Op dat moment kun je dus ook het prepaid simkaartje vervangen door je nieuwe simkaartje voor het abonnement. Ik hoor graag van je wat de status is.
DonFrancesco199
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes
Hey Energieboy & Sharon,

Ik ben zelf op onderzoek uitgegaan want ik kon niet stil zitten. Ik was zaterdag even langs een Vodafone store hier in Hoogeveen langs gegaan en heb daar alles uitgelegd aan een vriendelijke medewerker. Hij heeft me hier snel meegeholpen en heb mijn oude My Vodafone account verwijderd (die blijkbaar dus nog een tijdje aan mn prepaid vast zat) en een nieuw account gemaakt gelinkt aan mn nieuwe abonnement. Alsnog bedankt voor jullie vriendelijke tips en nog een fijne dag gewenst allebei 🙂
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Ah wat fijn om te lezen dat het opgelost is!
Nog een fijne dag 🙂
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Goed om te horen dat het opgelost is, @DonFrancesco1997. Ik sluit dan nu bij deze het topic.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic