robbby_e

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Wanneer komt WIFI bellen beschikbaar voor Groot Zakelijk klanten?

Beste mensen,

wie weet wanneer Vodafone komt met bellen via WIFI. het vreemde is dat dit al meer dan een jaar beschikbaar is voor klein zakelijke klanten en particulieren, maar dat Vodafone het weigert uit te rollen voor Groot Zakelijk en er ook nul,nul informatie over verstrekt.

Ik heb vanuit mijn thuiskantoor zeer slecht bereik met bellen. Je excuseert je vervolgens bij veel gesprekken die je voert dat Vodafone zo'n slecht bereik heeft. Opvallend dat veel mensen dit herkennen, maar dat Vodafone niet bereid is om dit op te lossen door WIFI bellen vrij te geven. Je zou zeggen dat er niets eenvoudiger is dan dit op te lossen via de infrastructuur (WIFI) van de klant.

Groeten Robert
3 Reacties 3
Sietske
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1394Posts
  • 51Oplossingen
  • 59Likes
Hi robbby_e,

Ik kan me voorstellen dat het nogal vervelend is dat WiFi bellen nog niet voor Groot Zakelijk klanten beschikbaar is.
Echter is het wat lastiger om dit uit te rollen, gezien het behoorlijk wat maatwerk is. Er moet rekening gehouden worden met factoren als VPN omgevingen, management service etc.

Ik heb jouw vraag intern doorgegeven. Zodra ik een concreter antwoord heb, hoor je van me 🙂
Sietske
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1394Posts
  • 51Oplossingen
  • 59Likes
HI robbby_e,

Helaas heb ik nog steeds geen antwoord voor je 😞
Hopelijk krijgen we snel een reactie, zodat we je hier verder over kunnen informeren.
Sietske
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1394Posts
  • 51Oplossingen
  • 59Likes
robbby_e

Ik kan je eindelijk van een antwoord voorzien.
Vodafone is 23 oktober jl. begonnen met het uitrollen van VoLTE voor Groot Zakelijke klanten. Dit verloopt in fases vanaf nu tot in de eerste helft van 2018. Onze Groot Zakelijke klanten worden hierover t.z.t. geïnformeerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic