Splinter1962

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Wanneer krijg ik mijn vodafone sim kaart???..............

Ik heb een nieuwe abonnement afgesloten maar heb geen Sim Kaart, ik heb wel gevraagde om nummer behoud dat komt op 3-12-2018, krijg het na dat datum???
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11836Posts
  • 3480Oplossingen
  • 3099Likes
Hoi Splinter1962
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Normaal gezien krijg je binnen een week of 2 je SIMkaart toegezonden. Als je daar niet gerust over bent dan kan je het best contact opnemen met de klantenservice van Vodafone. Kan je doen door te bellen of door een chat te starten.

Eventueel kan je ook nog een privé bericht sturen via Facebook en/of Twitter. Deze mensen kunnen gelijk voor je kijken wat er aan de hand is en wanneer deze dan zal worden toegezonden.

Sorry, maar via de Community is het niet mogelijk om je daar mee te helpen omdat wij als klanten onder elkaar niet in het systeem kunnen kijken.

Bekijk in context

4 Reacties 4
Energieboy
Expert
Expert
  • 11836Posts
  • 3480Oplossingen
  • 3099Likes
Hoi Splinter1962
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Normaal gezien krijg je binnen een week of 2 je SIMkaart toegezonden. Als je daar niet gerust over bent dan kan je het best contact opnemen met de klantenservice van Vodafone. Kan je doen door te bellen of door een chat te starten.

Eventueel kan je ook nog een privé bericht sturen via Facebook en/of Twitter. Deze mensen kunnen gelijk voor je kijken wat er aan de hand is en wanneer deze dan zal worden toegezonden.

Sorry, maar via de Community is het niet mogelijk om je daar mee te helpen omdat wij als klanten onder elkaar niet in het systeem kunnen kijken.
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes
Is hier al meer duidelijkheid over @Splinter1962?
Splinter1962
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
ik heb het nu, bedankt
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes
Super! Dan sluit ik bij deze het topic. Veel plezier met je nieuwe abonnement!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic