em67

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Wanneer nieuwe sim met nummerbehoud actief

Ik heb een nieuw abonnement met nummerbehoud die vandaag in gaat. De sim van mijn voirge provider werkt nu al ruim 2,5 uur niet meer. Echter de Vodafone sim geeft nog steeds de melding dat deze niet geregistreerd is.
Is het normaal dat dit zo lang duurt?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes
Hoi @em67,

Je krijgt van ons een sms'je wanneer je nummer ook daadwerkelijk overgezet is naar ons netwerk. Zolang je dit niet hebt gekregen zou je dus gewoon gebruik moeten kunnen maken van de simkaart van je oude provider. Als je dit sms'je hebt ontvangen en beide simkaarten werken niet, stuur ons dan even een berichtje via Facebook of Twitter. Dan kijken we eens met je mee naar de status van je nummerbehoud.

Groetjes, Sharon

Bekijk in context

3 Reacties 3
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes
Hoi @em67,

Je krijgt van ons een sms'je wanneer je nummer ook daadwerkelijk overgezet is naar ons netwerk. Zolang je dit niet hebt gekregen zou je dus gewoon gebruik moeten kunnen maken van de simkaart van je oude provider. Als je dit sms'je hebt ontvangen en beide simkaarten werken niet, stuur ons dan even een berichtje via Facebook of Twitter. Dan kijken we eens met je mee naar de status van je nummerbehoud.

Groetjes, Sharon
em67
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Bedankt voor de reactie.
Ik had inmiddels via de klantenservice begrepen dat mijn sim pas om 16.00 uur geactiveerd zou worden. En heb inderdaad iets na 16.00 uur wat sms-jes ontvangen. Ook eerder verstuurde sms-jes dat mijn nummer overgezet zou worden. En met mededeling dat zodra de oude sim niet meer werkt ik de nieuwe sim in mijn telefoon moet stoppen.
Helaas dus tussen ongeveer 08.30 uur en 16.00 uur mijn mobiel niet kunnen gebruiken om te bellen, gebeld te worden en te internetten. :disappointed:
Energieboy
Expert
Expert
  • 11837Posts
  • 3484Oplossingen
  • 3101Likes
Hoi em67
Werkt het nu allemaal wel naar behoren?
Hoop toch wel dat Vodafone je sim-kaart inmiddels heeft geactiveerd.

Wil je dat nog even laten weten, bedankt 🙂
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic