drpogo

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Wanneer worden de gratis extra's geactiveerd?

Ik heb TV + Internet van Ziggo (40 Mbps) en een Red-abonnement bij Vodafone. Wanneer wordt de dubbele data + het extra zenderpakket geactiveerd?

Toen ik deze vraag in de Vodafone support-chat stelde, werd mij verteld dat ik een 3-in-1 pakket van Ziggo nodig heb (incl vaste telefonie dus). Dit is onzin, en toen ik een quote van de website in de chat plaatste, waarin werd vermeld dat slechts internet & TV nodig is voor de extra's, werd deze plots afgesloten door de supportmedewerkster met de tekst "ik dacht dat het 3-in-1 moest zijn, bel morgen Ziggo maar". Dit vind ik kwalijk.

Enfin, ik kan begrijpen dat het even duurt voordat de extra's geactiveerd worden, maar een indicatie van deze tijdspanne wordt nergens gegeven. En een dergelijke klantenservice werkt niet echt mee.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hoi drpogo

Als je aan alle voorwaarden voldoet, wordt het binnen 4 weken aangesloten zolang het op het zelfde adres staat. Dit kunnen mijn collega's voor je controleren. Ook kunnen zij zien of je aan de voorwaarden voldoet of niet.
Alle voorwaarden waaraan je moet voldoen vind je hier terug.

Je dient voor de 5 euro korting (minimaal een Red essential te hebben wat is aangesloten na april 2017).
Daarnaast dien je Digitale televisie en internet te hebben met minimaal 30 MBPS bij Ziggo

Bekijk in context

2 Reacties 2
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hoi drpogo

Als je aan alle voorwaarden voldoet, wordt het binnen 4 weken aangesloten zolang het op het zelfde adres staat. Dit kunnen mijn collega's voor je controleren. Ook kunnen zij zien of je aan de voorwaarden voldoet of niet.
Alle voorwaarden waaraan je moet voldoen vind je hier terug.

Je dient voor de 5 euro korting (minimaal een Red essential te hebben wat is aangesloten na april 2017).
Daarnaast dien je Digitale televisie en internet te hebben met minimaal 30 MBPS bij Ziggo
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Heb je hier dan nog vragen over?
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic