ino zwaaf

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Wat een onbeschoft en arrogant bedrijf zijn jullie.

Ik heb een aantal zakelijke abonnementen bij jullie lopen en ook privé.
Wij hebben de afgelopen jaren best veel ongemakken gehad, maar dit ter zijde.
Ik ben al klant vanaf dat Vodafone bestaat. ( voorheen Libertel).
Betaal alles bij elkaar maandelijks een godsvermogen en altijd middels automatische incasso.

De laatste ervaring wil ik hier delen.

Vrijdag 1 februari j.l. gesproken met dhr. Ypma.
Mijn abonnement verlengd met 2 jaar en een toestel uitgezocht: XR Black.
Hij ging het even voor mij nakijken of het toestel op voorraad was, gezien mijn eerdere slechte ervaring hiermee.
Het toestel was op voorraad en zou binnen 2 werkdagen worden verzonden.
Binnen 5 minuten krijg ik een mail met de bevestiging.
Na 3 minuten een mail dat het toestel NIET op voorraad is.

Ik ga naar de Vodafonewinkel waar ik altijd kom.
Zij hebben het toestel Wel op voorraad en ze geven zelf aan dat ze contact kunnen opnemen zodat ik het toestel direct mee kan krijgen.
Na 45 minuten wachten komt de verkoper terug, er is een storing ze krijgen geen contact!!!!!
Vervolgens zelf maar weer contact opgenomen met Vodafone, het is NIET mogelijk om mijn toestel in de zaak op te halen, er wordt aan een snelle levering gewerkt, ik MOET maar geduld hebben.?????

Vervolgens krijg ik een mail dat mijn toestel vanaf 8 februari beschikbaar is en geleverd zal worden.

Ik krijg het toestel maar niet geleverd, als ik bel is het drukker als dat ik van ze gewend ben zo meld het bandje????
Zaterdag 16 februari heb ik iemand aan de telefoon, weer alles uitleggen weer al mijn gegevens doorgeven, hierover later meer en dan wordt ik voor de 1e keer die dag doorverbonden.
De collega weet mij doodleuk te melden dat het toestel inderdaad al vanaf 8 februari op voorraad is, maar dat er een storing was en dat er daarom niet geleverd kon worden???!!!!!
Geen mogelijkheid dat ze me hiervan op de hoogte konden brengen?????

De bestelling moet nu eerst geannuleerd worden, dat duurt 5 tot 10 werkdagen!!!!!!!!
En dan kan ik vervolgens opnieuw een bestelling plaatsen.
Ik geef aan dat ik hier niet mee akkoord ga en dan alleen maar de bestelling wil annuleren.
Dan moet meneer me weer door verbinden, vervolgens wordt geheel toevallig!!!!!! Na ruim 10 minuten de verbinding verbroken.
Opnieuw bellen.
Opnieuw door dat hele menu.
Opnieuw al mijn gegevens doorgeven.
Nu krijg ik EMMA van de afdeling opzeggingen, zij kan het niet annuleren, zij kan het alleen maar doorgeven. Het duurt ongeveer 5 tot 10 werkdagen voordat het in behandeling is.
Als ik wil kan ik het toestel wel in de winkel ophalen.

Ga naar de winkel en daar staat nu iemand die aangeeft dat het niet mogelijk is en dat hij ook geen contact kan maken omdat het zaterdag is.

Telkens door het menu
Telkens als ik iemand aan de lijn krijg
Mijn naam
Mijn geboortedatum
Mijn volledige adres
Mijn postcode
Mijn inschrijving KVK
Mijn klantnummer
Mijn ordenummer

Wat een arrogant, onbeschoft bedrijf zijn jullie.
Waar halen jullie de moed en brutaliteit vandaan.

Vervolgens ook altijd die medewerkers die het zo erg, zo vervelend vinden en zoveel begrip hebben, want dat wordt ze in trainingen wel geleerd en vervolgens NIETS doen of KUNNEN doen!!!!!!
Bah
6 Reacties 6
Energieboy
Expert
Expert
  • 11821Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes
Hoi ino zwaaf
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Wat goed dat je de Community van Vodafone hebt gevonden om je verhaal te doen. Maar wat een vervelend verhaal om daarom kennis te maken met de Community. Jeetje zeg, wat een verhaal en ik kan me heel goed voorstellen dat je hier best van baalt en dat het je hoog zit. Zeker als je al zo lang klant bent.

Ik werk niet voor Vodafone maar als ik je verhaal zou lezen en ik zou we wel werken dan had ik gelijk stappen ondernomen. Wat vreemd dat dit allemaal door elkaar heenloopt en je eigenlijk geen steek verder komt. Begrijp best dat het opzeggen van een contract een tijd nodig heeft maar zoveel dagen en dat je dan ook niet gelijk iets anders kunt regelen, best iets om over na te denken bij Vodafone. Het vervelende is dat dit een klanten helpt klanten Community is en dat er wel iemand van Vodafone mee kijkt maar verder, door privacy redenen, geen kans ziet om hier in te duiken.

Plaats je volledige bericht en misschien met een link naar je Community Topic in een privé bericht via Facebook of Twitter. Hier zitten mensen van webcare en die kunnen wel voor je in het systeem kijken en misschien iets voor je betekenen. Ik zeg misschien omdat ik ook niet volledig op de hoogte ben van annuleringen en weer nieuwe aanvragen maar webcare weet dit wel.

Hoop dat ze het echt snel voor je oplossen en dat je uiteindelijk toch weer tevreden zult zijn op Vodafone. Maar probeer het nog eens op die manier. Nogmaals, ik begrijp je bericht helemaal en goed dat je het hier hebt geplaatst. Voor alsnog toch een fijn weekend en mocht je nog iets hebben vernomen van Vodafone, wil je het dan nog hier laten weten?! Succes en alvast bedankt.
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes
Hoi ino zwaaf

Ik kan me helemaal voorstellen dat je niet tevreden met ons bent. Ik zie dat je niet meer gereageerd hebt op Energieboy's laatste bericht, maar ik ontvang graag toch nog een reactie van je met de exacte status op dit moment. Heb je nog contact gehad met ons via Facebook of Twitter? Of is er wellicht ondertussen al voortgang in het annuleren zelf?
ino zwaaf
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik ga hier geen energie meer instoppen. Nogmaals het is niet de eerste keer dat er iets fout gaat.
Ik geb in al die jaren een behoorlijk dossier.
Als jullie echt zo meeleven en oprecht een oplossing zoeken, komen jullie maar met een REDELIJK voorstel..
Energieboy
Expert
Expert
  • 11821Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes
Jammer dat je deze ervaring hebt en dat je al langere tijd problemen hebt met Vodafone.
Snap best dat je er geen energie in meer wenst te steken maar het kan soms wel eens helpen om nog een laatste poging te wagen via Facebook of Twitter. Maar kan me ook voorstellen als je er geen zin meer in hebt.

Ik kan niet veel voor je doen dan alleen maar zeggen dat ik hoop dat je een juiste provider kan vinden of dat het met Vodafone nog goed komt. Daarnaast wens ik je nog een mooie zonnige dag.
ino zwaaf
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Precies.
Waar ben je dan wel geschikt voor.
Waar kun je wel iets aan doen.
Wat is je toegevoegde waarde.
Kortom

ROT OP EN VAL ME NOOIT, MAAR DAN OOK NOOIT MEER LASTIG.

Ik heb ook een tip voor jullie.

Hef je zelf op en ga een echte baan zoeken!!!!!!!!!!!
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic