James Martens

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Wat gaat er precies van je beltegoed af?

Ik lees graag boeken en speel graag muziekalbums af. Nu wil ik iets weten, omdat ik niet elke week 1000 Euro aan beltegoed kan kopen. Als je een boek leest of een album afspeelt, gaat dit dan van je beltegoed af. Ik heb boeken gekocht in google play books en albums in google play music.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi James Martens ,

Als je boeken of albums in de Google Play Store koopt zal dit worden afschreven van je Google Play tegoed of een betaalrekening. Als je gebruik maakt van Wi-Fi zal het downloaden niet via je beltegoed gaan maar via Wi-Fi.

Als je betaald voor Google Play Music (als abonnement), dan is het mogelijk offline muziek te streamen (doordat je muziek download). Wanneer je 3G/4G in beeld ziet kunnen er kosten worden gemaakt (downloaden van boeken of albums kun je het beste altijd via Wi-Fi doen).

Vriendelijke groet,

Bekijk in context

5 Reacties 5
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi James Martens ,

Als je boeken of albums in de Google Play Store koopt zal dit worden afschreven van je Google Play tegoed of een betaalrekening. Als je gebruik maakt van Wi-Fi zal het downloaden niet via je beltegoed gaan maar via Wi-Fi.

Als je betaald voor Google Play Music (als abonnement), dan is het mogelijk offline muziek te streamen (doordat je muziek download). Wanneer je 3G/4G in beeld ziet kunnen er kosten worden gemaakt (downloaden van boeken of albums kun je het beste altijd via Wi-Fi doen).

Vriendelijke groet,
James Martens
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Kopen doe ik op het web. Het gaat erom dat als ik op de telefoon de app opent om een boek te lezen of een album afspeel, dit niet van je beltegoed afgaat. Dank u voor uw vorige antwoord.
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi James Martens,

Ik ben geen Android gebruiker maar ik ga er vanuit dat het net zo werkt als bij Apple (iTunes).
Als je een boek of een liedje koopt dan heb je die gekocht en naar je telefoon gedownload. Zodra jij het liedje gaat beluisteren dan hoef je deze natuurlijk niet nog een keer te betalen, dat heb je al gedaan. Zelfde als voor het lezen van het boek dat je al hebt afgerekend om de eerste keer te kunnen lezen.

Ik lees net op Google dat je het moet downloaden voor je deze dus op je telefoon hebt staan en zonder extra kosten kan terug lezen en/of beluisteren. Zie deze pagina: https://support.google.com/googleplaymusic/answer/1250232?hl=nl

Mocht het nog niet helemaal duidelijk zijn, of ik heb je verkeerd begrepen, laat het nog even weten.
James Martens
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dank voor het antwoord
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Mocht het juiste antwoord er bij zitten, wil je deze dan als Best Antwoord melden.
Dan heb je andere klanten ook met een zelfde soort vraag. Bedankt alvast!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic