IngeZ

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Wat is het verschil tussen Bel & SMS en Voordeel naar de EU betreft bellen vanuit Nederland naar de EU

Hallo,

Kan ik met de bovenstaande bundel (Bel & SMS 75 minuten/sms voor 5) vanuit elk Europees land naar een ander Europees land bellen, of allen BINNEN een Europees land?

Van de beschrijving klinkt het als ik 75 minuten door heel Europa kan bellen--dus ook naar andere Europese landen. Maar als dat het geval is, waarom zou iemand dan ooit de "Voordel naar Europe" bundel (waarmee je alleen vanuit Nederland naar Europa kan bellen) kopen? Die kost €6 voor 50 minuten--dus duurder???????

Alvast bedankt!
Inge
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hoi IngeZ

Welkom op het forum.
Ik zie dat nog niemand heeft gereageerd op je bericht.
Ik leg je graag beide bundels uit!

Voordeel naar het buitenland:
Wil je vanuit Nederland voordelig naar de EU bellen? Met deze bundel krijg je 50 belminuten of 50 sms'jes naar nummers in EU-landen. De bundel is 30 dagen geldig en kost € 6.

Bel en SMS
Wil je even wat meer bellen of sms'en? Met Bel & Sms krijg je 75 belminuten of 75 sms'jes in Nederland en de EU. Je tegoed blijft 30 dagen geldig en je betaalt maar € 5 voor deze bundel.
(Dit is alleen vanuit Nederland naar Nederlandse nummers. Ben je buiten Nederland maar in de EU dan is dit naar alle mobiele nummers in de EU.

Het is dan ook afhankelijk of je wilt bellen/ smsen vanuit Nederland naar de EU of letterlijk in Europa naa Europese en Nederlandse nummers.

Bekijk in context

2 Reacties 2
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hoi IngeZ

Welkom op het forum.
Ik zie dat nog niemand heeft gereageerd op je bericht.
Ik leg je graag beide bundels uit!

Voordeel naar het buitenland:
Wil je vanuit Nederland voordelig naar de EU bellen? Met deze bundel krijg je 50 belminuten of 50 sms'jes naar nummers in EU-landen. De bundel is 30 dagen geldig en kost € 6.

Bel en SMS
Wil je even wat meer bellen of sms'en? Met Bel & Sms krijg je 75 belminuten of 75 sms'jes in Nederland en de EU. Je tegoed blijft 30 dagen geldig en je betaalt maar € 5 voor deze bundel.
(Dit is alleen vanuit Nederland naar Nederlandse nummers. Ben je buiten Nederland maar in de EU dan is dit naar alle mobiele nummers in de EU.

Het is dan ook afhankelijk of je wilt bellen/ smsen vanuit Nederland naar de EU of letterlijk in Europa naa Europese en Nederlandse nummers.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Geen reactie meer, topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic