Shanekok020

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Wat is mijn pukcode?

Ik heb dus mn sim code 3x verkeerd ingevoerd, nu heb ik de puk code nodig die heb ik. Maar waar moet ik die invoeren op de Iphone XR want ik snap er geen hout van. Hoop dat iemand mij kan helpen..
3 Reacties 3
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hoi Shanekok020

Welkom op de Community!

Als het goed is vraagt je toestel hierom. Mocht dit niet het geval zijn, dan mag je het toestel eens opnieuw opstarten. Daarna mag je eventueel je toestel ontgrendelen en dan de pukcode invoeren.
Kun je laten weten of dit lukt?
Energieboy
Expert
Expert
  • 11821Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes
Hi Shanekok020
Wat goed om te horen dat je je nieuwe iPhone Xr hebt.
Ben je tevreden? Hmm, stomme vraag natuurlijk want je hebt hem net nieuw en je moet nu al een sim code invoeren en dat ging niet goed. Wat Steven zegt, als je je toestel uitzet en daarna weer aan dan zal die, als het goed is, om je PUK code vragen en deze kan je dan invoeren. Krijg je die vraag niet, dan zal die vragen om je pincode van je toestel en daarna die van je Sim-kaart (heb je een nieuwe simkaart ontvangen, dan staat deze code op dat kaartje - heb je geen nieuwe simkaart ontvangen dan is het gewoon de pincode die je al op het kaartje had).

Lukt het nu niet, probeer dan eens om je Simkaart in een ander toestel te stoppen. Soms lukt het dan wel, gewoon even uitproberen. Kom je er nu helemaal niet uit, loop dan langs een Vodafone winkel, daar willen ze je graag helpen.

Veel plezier met je nieuwe iPhone Xr en dat je er maar lang van mag genieten 🙂
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes
Geen reactie meer, topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic