Beantwoord

Wel bellen maar geen Internetverbinding

  • 1 oktober 2018
  • 3 reacties
  • 2879 Bekeken

Ik moet regelmatig in het buitenland pakketten bezorgen met mijn koeriers dienst. Dus ook handtekening van de klant kunnen verzenden. Maar ondanks de roaming die aan staat verdwijnt me 4G ook geen 3G wel sms gehad dat ik in België in gereden ben. Dit is erg vervelend want de app slaat de handtekening niet op in verband met de privacy wet. Dus snap niet waarom me internet weg blijft.. Heb dual sim in me samsung Galaxy S9
icon

Beste antwoord door Energieboy 2 oktober 2018, 08:14

Hoi @Hoebee Dienstverlening
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Al eens geprobeerd met een toestel zonder dual Sim?
Heb je je APN gegevens gecontroleerd?

  • Naam: Vodafone
  • APN: live.vodafone.com
  • Proxy: Niet ingesteld
  • Poort: Niet ingesteld
  • Gebruikersnaam: Niet ingesteld
  • Wachtwoord: Niet ingesteld
  • Server: Niet ingesteld
  • MMSC: Niet ingesteld
  • MMS-poort: Niet ingesteld
  • MCC: 204
  • MNC: 04
  • Verificatietype: PAP
  • APN-Type: default
  • APN-Protocol: IPv4
  • Roamingprotocol voor APN: IPv4
Staat je roaming wel aan?
En staan de instellingen in je My Vodafone wel aan voor acceptatie in buitenland (internet)?

Deze zou je eens eerst kunnen controleren, laat weten of het is gelukt, of niet.
Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, start dan een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +17
Hoi @Hoebee Dienstverlening
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Al eens geprobeerd met een toestel zonder dual Sim?
Heb je je APN gegevens gecontroleerd?

  • Naam: Vodafone
  • APN: live.vodafone.com
  • Proxy: Niet ingesteld
  • Poort: Niet ingesteld
  • Gebruikersnaam: Niet ingesteld
  • Wachtwoord: Niet ingesteld
  • Server: Niet ingesteld
  • MMSC: Niet ingesteld
  • MMS-poort: Niet ingesteld
  • MCC: 204
  • MNC: 04
  • Verificatietype: PAP
  • APN-Type: default
  • APN-Protocol: IPv4
  • Roamingprotocol voor APN: IPv4
Staat je roaming wel aan?
En staan de instellingen in je My Vodafone wel aan voor acceptatie in buitenland (internet)?

Deze zou je eens eerst kunnen controleren, laat weten of het is gelukt, of niet.
Het netwerk in het buitenland is niet altijd even stabiel zoals wij hier gewend zijn. Daarnaast is het ook nog eens afhankelijk van waar een mast in het buitenland staat.
Mocht je een keer geen netwerk hebben, dan kun je altijd via de instellingen - mobiele netwerken - netwerk operators handmatig een ander netwerk selecteren.
Geen reactie meer, topic gesloten.