Esmeralda1

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Wel wifi geen internet

Sinds een paar dagen heb ik geen wifi meer als ik thuis ben. Het toestel geeft wel aan dat hij verbonden is met het netwerk maar blijft op 4g. Andere toestellen in huis werken wel.
Het ligt niet aan mijn telefoon, want op mijn werk maakt hij wel gelijk verbinding. Ik heb mijn telefoon al een aantal keer opnieuw opgestart, en de modem ook al gereset.
Vliegtuigmodus staat niet aan.
Heeft iemand een idee wat ik nog kan doen? Of waar het aan ligt?


4 Reacties 4
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes

Esmeralda1, welkom op het Vodafone Forum! Helpt het misschien als je je telefoon het netwerk laat vergeten en daarna weer opnieuw instelt? Controleer ook of je opties zoals een wifi-assistent of slimme netwerkwissel ed. uit hebt staan. Anders kun je het beste een back-up maken van je gegevens en je toestel terugzetten naar de fabrieksinstellingen. Ook kun je eventueel je modem thuis nog naar de fabrieksinstellingen kunnen zetten.
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hebben de tips van Marc- geholpen Esmeralda1? We hebben namelijk nog geen reactie mogen ontvangen.

Bij geen reactie zal het topic binnenkort worden gesloten en is het niet mogelijk om te reageren.
Esmeralda1
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoi Marc,
Nog bedankt voor je reactie. Na telefonisch contact met Vodafone over het toestel en de modem zat er inderdaad niets anders op dan mn telefoon terug te zetten naar fabrieksinstellingen. Dit heeft gewerkt! Wifi werkt weer! Bedankt voor de tip!



SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Thanks voor je terugkoppeling Esmeralda1, super om ook te horen dat het probleem is opgelost!

Mocht je nog vragen hebben dan weet je het forum te vinden.
Alvast een fijn weekend ;).

Groet,
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic