jeffeeers

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Welke chip zit in de Samsung S9?

hallo, welke versie van de s9 wordt bij vodafone aangeboden? de exynos of snapdragon? dit ivm de snelheid van het toestel wat voor mij van toepassing is. dit kan niet vanuit amerika gehaald worden neem ik aan? met vriendelijke groet jeff
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi jeffeeers
Welkom op de vernieuwde klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Ik ben dan wel geen Samsung en/of Android kenner, maar ik ben even voor je gaan rond zoeken en ik zelf denk dat exynos alleen in de EU zal worden verkocht. Of je hem dan in Amerika kan kopen en hier gebruiken, geen idee. Het beste is om deze informatie uit te zoeken op de forum van Samsung :blush:

Misschien leuk om even te melden: (maar misschien wist je dit ook al)
De Samsung Galaxy S9 wordt in Europa met de door Samsung gemaakte Exynos-chip geleverd. In de Verenigde Staten is dit de Snapdragon 845. Er is altijd veel debat over welke chip nou de betere is en altijd voelen mensen de neiging om het toestel te verkrijgen die de betere is. AndroidWorld heeft daar een heel leuk artikel over geschreven.

Succes in ieder geval. Als ik iets meer weet zal ik het alsnog plaatsen en mocht je zelf een antwoord ergens hebben gevonden, laat het ook even weten. Je helpt er andere Community lezers ook weer mee. Fijn weekend!

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi jeffeeers
Welkom op de vernieuwde klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Ik ben dan wel geen Samsung en/of Android kenner, maar ik ben even voor je gaan rond zoeken en ik zelf denk dat exynos alleen in de EU zal worden verkocht. Of je hem dan in Amerika kan kopen en hier gebruiken, geen idee. Het beste is om deze informatie uit te zoeken op de forum van Samsung :blush:

Misschien leuk om even te melden: (maar misschien wist je dit ook al)
De Samsung Galaxy S9 wordt in Europa met de door Samsung gemaakte Exynos-chip geleverd. In de Verenigde Staten is dit de Snapdragon 845. Er is altijd veel debat over welke chip nou de betere is en altijd voelen mensen de neiging om het toestel te verkrijgen die de betere is. AndroidWorld heeft daar een heel leuk artikel over geschreven.

Succes in ieder geval. Als ik iets meer weet zal ik het alsnog plaatsen en mocht je zelf een antwoord ergens hebben gevonden, laat het ook even weten. Je helpt er andere Community lezers ook weer mee. Fijn weekend!
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Topic gesloten en gearchiveerd
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic