Maiikeldebruin

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Welke mogelijkheden heb ik?

Hallo,

Ik heb een abbonoment met een looptijd van 2 jaar, tot nov 2019.
Hierbij een toestellening en ik betaal 25 euro voor het toestel en totale abbonoment 50 euro.
Mijn toestel is kapot en daarnaast heb ik een zakelijk toestel gekregen.

Kortom, ik gebruik zowel het toestel (begrijp ik, eigen keuze en dus gewoon betalen) en het abbonoment niet meer.
Welke mogelijkheden heb ik?


  • Kan ik het abbonoment afkopen?
  • Kan ik het abbonoment overdragen aan vriendin? haar abbonoment bij andere aanbieder stopt in februari.
  • Kan bij overdragen van het abbonoment ook het 06-nummer gewijzigd worden?
  • Zijn er andere opties?

Ik hoor graag van iemand.

MVG Maikel
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Het is zeker mogelijk om je abonnement af te kopen. Dit kun je doen via mijn collega's van de klantenservice.
Een abonnement overdragen is mogelijk als er geen toestellening is. Is er een toestellening dan dient deze eerst betaald te worden.
Zodra het abonnement overgedragen is, kan het mobiele nummer gewijzigd worden. Let er wel op dat dit een nieuw nummer zal zijn. De kosten voor een nieuw nummer bedragen 11,56 Euro voor een willekeurig nummer.

Bekijk in context

3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Maiikeldebruin
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Dit zijn wel hele persoonlijke vragen waar wij als klanten onder elkaar niet kunnen beantwoorden.
Het beste wat je kan doen is contact opnemen met de klantenservice van Vodafone en daar je vraag voorleggen. Die kunnen met me mee kijken wat je het best met je abonnement kan doen.

Afkopen kan altijd, maar is vrij prijzig
Abonnement kan je overdragen maar dan ben je wel je nummer kwijt, want die vriendin neemt dan ook je nummer over
Dat kan dus niet
De klantenservice van Vodafone bellen, zoals ik hier boven al schreef

Heb even snel kort antwoord gegeven maar het is beter om Vodafone te bellen. Fijn weekend!
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Het is zeker mogelijk om je abonnement af te kopen. Dit kun je doen via mijn collega's van de klantenservice.
Een abonnement overdragen is mogelijk als er geen toestellening is. Is er een toestellening dan dient deze eerst betaald te worden.
Zodra het abonnement overgedragen is, kan het mobiele nummer gewijzigd worden. Let er wel op dat dit een nieuw nummer zal zijn. De kosten voor een nieuw nummer bedragen 11,56 Euro voor een willekeurig nummer.
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Aangezien we geen reactie meer ontvangen hebben, is dit topic nu gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic