Marc.soest

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Wereldbundel XL

Hallo ik heb gisteren de wereldhandel XL geactiveerd gekregen van Vodafone om enkele telefoontjes te plegen naar Nederland. Inmiddels alles geregeld gekregen en de bundel niet meer nodig. Ik wil even zeker weten dat hij weer uit staat kunnen jullie mij dat bevestigen svp ?
Vriendelijke groeten vanuit San Fransisco,
Marc van Soest
*Moderator edit: persoonlijke gegevens verwijderd*
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Marc.soest ,
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Deze community is open voor iedereen, mensen kunnen dan ook al je gegevens zien. Ik heb de moderator gevraagd om deze z.s.m. te verwijderen uit je bericht. Jammer genoeg kan je dit zelf niet meer doen 😞

Antwoord op je vraag is dat je het beste contact kan opnemen via My Vodafone, daar kan je online met de klantenservice chatten in de app en/of via je browser en vragen of deze nu echt uit staan. Je ziet het ook in de app, als het goed is. Maar vragen is dan natuurlijk zekerder! Wil je liever niet chatten maar bellen dan adviseer ik je de klantenservice van Vodafone te bellen. Eventueel een Twitter en/of Facebook (privé) berichtje sturen kan natuurlijk ook!

In ieder geval nog een hele fijne tijd in San Fransisco 🙂
Ben jaloers!!

Bekijk in context

3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Marc.soest ,
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Deze community is open voor iedereen, mensen kunnen dan ook al je gegevens zien. Ik heb de moderator gevraagd om deze z.s.m. te verwijderen uit je bericht. Jammer genoeg kan je dit zelf niet meer doen 😞

Antwoord op je vraag is dat je het beste contact kan opnemen via My Vodafone, daar kan je online met de klantenservice chatten in de app en/of via je browser en vragen of deze nu echt uit staan. Je ziet het ook in de app, als het goed is. Maar vragen is dan natuurlijk zekerder! Wil je liever niet chatten maar bellen dan adviseer ik je de klantenservice van Vodafone te bellen. Eventueel een Twitter en/of Facebook (privé) berichtje sturen kan natuurlijk ook!

In ieder geval nog een hele fijne tijd in San Fransisco 🙂
Ben jaloers!!
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Hoi Marc.soest,

Leuk zeg; San Francisco!
Slim dat je de Wereldbundel hebt geactiveerd hiervoor! Nu heb je in ieder geval geen onnodige hoge kosten voor die telefoontjes naar Nederland.
Wat betreft je vraag: je kunt inderdaad in My Vodafone deze bundel weer uitzetten. Of door "ALLES XL WERELD UIT" te sms'en naar 4000.
Houd er wel rekening mee dat deze bundel minimaal één kalendermaand actief staat. Dus dat betekent dat deze op zijn vroegst op 31 augustus van je abonnement verwijderd wordt. Lees meer informatie hierover op deze pagina: http://voda.fo/ne/up322.
In My Vodafone kun je checken of de bundel nu uit of aan staat. Mocht dit niet lukken, neem dan even contact met ons op via telefoon, chat, Twitter of Facebook. We kijken dit graag voor je na.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Topic gesloten, geen reactie meer op geweest.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic