viarijn

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Werkt je simkaart met abonnement in een prepaid toestel?

Weet iemand of mijn simkaart met een lopend Vodafone abonnement in een Vodafone prepaid toestel gewoon werkt?

Punt is namelijk dat ik nog geen nieuw toestel uit kan zoeken omdat ik nog niet kan verlengen en ik daarom tijdelijk van iemand anders een toestel kan lenen. Deze heeft hij enkele maanden geleden (maart 2014) gekocht als Vodafone Prepaid pakket, het gaat om de Samsung Galaxy Trend Plus.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Ik moet dit toch even corrigeren. De meeste prepaid-toestellen hebben een simlock waardoor ze alleen maar te gebruiken zijn met een simkaart van een specifieke provider. Daarnaast is het in de meeste gevallen zo dat een prepaid-toestel alleen geschikt is voor een prepaid-simkaart. Dit kun je het beste testen door een andere simkaart in je toestel te plaatsen.

Je kunt de simlock na 12 maanden gratis laten verwijderen. Als je dit tussentijds wilt doen komen hier kosten bij kijken. Zie voor meer informatie deze pagina.

Bekijk in context

2 Reacties 2
xxxkdhxxx

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ja tuurlijk, als die telefoon dan gewoon je simkaart pakt, is jou telefoon nou
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Ik moet dit toch even corrigeren. De meeste prepaid-toestellen hebben een simlock waardoor ze alleen maar te gebruiken zijn met een simkaart van een specifieke provider. Daarnaast is het in de meeste gevallen zo dat een prepaid-toestel alleen geschikt is voor een prepaid-simkaart. Dit kun je het beste testen door een andere simkaart in je toestel te plaatsen.

Je kunt de simlock na 12 maanden gratis laten verwijderen. Als je dit tussentijds wilt doen komen hier kosten bij kijken. Zie voor meer informatie deze pagina.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic