Hsch

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Whatts app kosten

Mijn vrouw en ik vinden het leuk elkaar te onderhouden via whatts app door de dag. Zij thuis ,ik op het werk. Zij via wifi, ik zonder. Normaal zijn mijn kosten 20 of 25 cent per dag. Nu plotseling euro's, er is niets anders dan vroeger! Hoe kan dat?
Heeft iemand een verklaring hiervoor?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hoi Hsch

Welkom op het forum 🙂

Een smartphone maakt continu verbinding via internet.
Dit doet hij om apps up te daten, apps te synchroniseren en software bij te werken.

Bij Prepaid gaat dit van het saldo af of als er een bundel is van de bundel.
Om te achterhalen waaraan het verbruikt is kun je in het toestel achterhalen waaraan het verbruikt is. (Bij Android onder gegevensverbruik en bij Apple onder mobiele netwerk).

Ik raad je dan ook aan om de instellingen door te lopen van je telefoon hiervoor. Zie voor meer tips dit topic om data en kosten te besparen.

Bekijk in context

1 Reactie 1
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hoi Hsch

Welkom op het forum 🙂

Een smartphone maakt continu verbinding via internet.
Dit doet hij om apps up te daten, apps te synchroniseren en software bij te werken.

Bij Prepaid gaat dit van het saldo af of als er een bundel is van de bundel.
Om te achterhalen waaraan het verbruikt is kun je in het toestel achterhalen waaraan het verbruikt is. (Bij Android onder gegevensverbruik en bij Apple onder mobiele netwerk).

Ik raad je dan ook aan om de instellingen door te lopen van je telefoon hiervoor. Zie voor meer tips dit topic om data en kosten te besparen.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic