francoiskeulen

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Windows Mobile - app betalen via rekening provider

Ik kan geen gebruik maken van Carrier Billing als ik een app aanschaft in de Windows app store.

Toelichting: Ik heb recent enkele Philips Hue lampen opgehangen, en die kan ik bedienen met een app op mijn Microsoft Lumia 640 telefoon met Vodafone als provider. De app die ik had uitgekozen is door zijn gratis proefperiode heen, en nu moet ik € 0,99 betalen om de app te blijven gebruiken. Tot voor kort kon ik dit doen door Vodafone toestemming te geven dit bedrag op mijn rekening erbij te zetten. Dit heet ' carrier billing '.

Echter, als ik nu in de store een app wil kopen, dan moet ik een andere betaalwijze kiezen. In kan kiezen uit Creditcard of betaalpas, Incasso en PayPal. Het lijkt erop dat Carrier Billing niet meer behoort de opties. Is dit aangekondigd door Vodafone?

N.B. ik ben niet op zoek naar advies om een andere, gratis app te nemen. Ik wil weten of Vodafone nog steeds Carrier Billing ondersteunt voor Windows Mobile 10.
3 Reacties 3
Sietske
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1394Posts
  • 51Oplossingen
  • 59Likes
Hoi francoiskeulen,

Wat vreemd dat Vodafone er niet meer als 'betaaloptie' tussen staat.
Ik heb het een en ander nagekeken en voor in hoeverre ik kan zien, maken we gewoon nog gebruik van deze functie. Dit staat ook vermeld op onze website.

Ik ga hier intern navraag over doen en kom hier zo snel mogelijk bij je op terug.
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
francoiskeulen

Het heeft even geduurd maar we hebben het voor je laten uitzoeken.

Afrekenen via je telefoonrekening zou nog steeds mogelijk moeten zijn via je Windows Phone.

Het kan zijn dat er iets niet goed staat met de instellingen van je toestel dan wel je account. Ook zou ik eens proberen een andere app te selecteren om te controleren of je daarbij wel deze optie krijgt te zien.
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic