cvw

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Wisselgesprek op Iphone X werkt niet

Ik heb sinds een maand een nieuwe Iphone X en ik kan geen wisselgesprekken voeren.
Ik heb al meerdere dingen gedaan:

  • In-uit schakelen.
  • 4G uitgezet.
  • *#42# status controle en aangezet.

Ik heb dit nodig voor mijn werk, ik moet altijd bereikbaar zijn.
Heeft iemand nog tips?
Dank!
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11821Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes
Daarom zeg ik ook, je zou het via de chat kunnen proberen.
Eventueel zou je nog een prive berichtje kunnen sturen via Twitter en/of Facebook. Die mensen kunnen je ook helpen. Het is via de community niet mogelijk om je te helpen vanwege de nieuwe Privacy wetgeving. Daarnaast, ik kan als klant ook niet inzien wat er met je nummer aan de hand is 🙂

Dus je zal echt via bellen, chatten en/of anders een berichtje moeten doen via een van bovenstaande mogelijkheden.

Bekijk in context

8 Reacties 8
Energieboy
Expert
Expert
  • 11821Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes
Hoi cvw
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Heb je al eens op deze pagina gekeken?
https://handleidingen.vodafone.nl/apple/iphone-x-ios-11-1/basisfuncties/wisselgesprek-in-of-uitschakelen/
cvw
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Energieboy ja zeker. Deze instellingen staan goed =(
Energieboy
Expert
Expert
  • 11821Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes
Oeps, dat is wel vreemd....
Je zou even contact kunnen opnemen met de klantenservice van Vodafone of via hier een chat starten en vragen of ze je nummer een keer willen resetten. Misschien dat daar een kink in de kabel zit?!

Eventueel dat ze in het systeem ook kunnen zien of er wat aan de hand is of zo?
Aan je toestel ligt het dus niet, dat heb je al bekeken 🙂
cvw
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ja precies. Ik heb vanmorgen erg lang in de wacht gezeten, toen uiteindelijk opgegeven.
Kan iemand van Vodafone mij helpen?
Energieboy
Expert
Expert
  • 11821Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes
Daarom zeg ik ook, je zou het via de chat kunnen proberen.
Eventueel zou je nog een prive berichtje kunnen sturen via Twitter en/of Facebook. Die mensen kunnen je ook helpen. Het is via de community niet mogelijk om je te helpen vanwege de nieuwe Privacy wetgeving. Daarnaast, ik kan als klant ook niet inzien wat er met je nummer aan de hand is 🙂

Dus je zal echt via bellen, chatten en/of anders een berichtje moeten doen via een van bovenstaande mogelijkheden.
cvw
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ga ik doen, dank je!
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes
Hoi @cvw,

Heb je ondertussen contact gehad met onze klantenservice? We horen graag wat uiteindelijk de oplossing was voor jouw probleem 🙂

Groetjes, Sharon
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic