Lkoster

Liefhebber
  • 98Posts
  • 0Oplossingen
  • 24Likes

Witte blokjes scherm Samsung Galaxy S4

Helaas helaas,

Alle problemen zijn weer terug...ook de blokjes op mijn scherm. Aangezien ze zo ongeveer alles aan mijn telefoon al vervangen hebben, vraag ik me af wat er nu nog voor mij gedaan kan worden?
129 Reacties 129
ArHu

Gedreven Liefhebber
  • 297Posts
  • 3Oplossingen
  • 28Likes
witte blokjes zijn meestal gewoon placeholders als je een lettertype gebruikt die bepaalde tekens niet ondersteund, dus een ander lettertype (font) proberen (optie onder screen/scherm waarschijnlijk)
Lkoster
topicstarter
Liefhebber
  • 98Posts
  • 0Oplossingen
  • 24Likes
Deze blokjes staan er niet direct. Ze komen na verloop van tijd. Voor de "fantastische " lollipop update heb ik hier noooooit last van gehad. Ze begonnen bij 1 cijfer en nemen dan steeds meer mijn telefoon over. Beginnend bij het vergrendelscherm en gaan verder op mijn andere scherm
Lkoster
topicstarter
Liefhebber
  • 98Posts
  • 0Oplossingen
  • 24Likes
Nog een aanvulling: heb voor de grap je oplossing geprobeerd. Totaal geen verschil welke lettertype dan ook...
ArHu

Gedreven Liefhebber
  • 297Posts
  • 3Oplossingen
  • 28Likes
kan je een foto maken?

edit; ik heb ff gegoogled, als het er zo uitziet zoals https://www.google.nl/search?q=white+squares+lock+screen&espv=2&biw=1440&bih=712&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=-kprVe79Acng7AbTwoKYCA&ved=0CAYQ_AUoAQ is dat een bug ergens in de grafische stack
Lkoster
topicstarter
Liefhebber
  • 98Posts
  • 0Oplossingen
  • 24Likes
ArHuJa zo ziet het er inderdaad uit, bij mij was het alleen zo erg dat ook de datum, tijd, batterijniveau en alles in blokjes veranderde! ze hebben dit al gedaan:
- Behuizing vervangen
- Display vervangen
- Module moederbord vervangen
- Software update
Een foto mag ik nog niet uploaden want ik ben nog te nieuw...

Heb hem vandaag weer aangeboden ter reparatie...baal er heel erg van want ze gaven aan dat het nu wel tot een maand kon duren...

Belangrijke vraag dan: zijn zij hier mee bekend, aangezien ze dit de eerste keer niet konden oplossen. Is het uberhaupt ook op te lossen?

Lkoster
topicstarter
Liefhebber
  • 98Posts
  • 0Oplossingen
  • 24Likes
ArHu
Heb vandaag dynafix gebeld om door te geven wat jij zei, aangezien ik mijn toestel snel terug wil.
Eerst wilden ze dat ik een 0900 nummer ging bellen wat mij 45 cent per minuut ging kosten. Heb uitgelegd dat ik hen wil helpen door een tip te geven en ik weiger hier een 0900 nummer voor te bellen. Aangezien zij de eerste keer mijn probleem niet op konden lossen, twijfel ik over de 2e keer en als het inderdaad dat ene is dan is het handig om te weten, anders blijven ze mijn telefoon terug krijgen...

Dus ik ben benieuwd of dat het ook echt is en of ze het kunnen repareren! Nu in spanning afwachten wanneer ik eindelijk mijn telefoon terug krijg....
Anonymous
Niet van toepassing
Ik hoop voor je dat het snel wordt opgelost. Ik geef je wel een tip mee: mocht het zo zijn dat het hierna nog niet opgelost is voor je, schrijft alle irma voda nummers op met de problemen en de datums waarop het toestel is verstuurd.
Namelijk bij 3x terug sturen voor hetzelfde probleem binnen een aantal maanden kun je bij Vodafone een coulance swap aanvragen waardoor jij een nieuw toestel krijgt.

Groetjes stevied86
Lkoster
topicstarter
Liefhebber
  • 98Posts
  • 0Oplossingen
  • 24Likes
Goede tip! Helaas heb ik het eerste nummer al niet meer, aangezien ik het formulier moest inleveren toen ik mijn telefoon op ging halen de eerste keer. Zou ik deze nog kunnen vragen bij de winkel?
Anonymous
Niet van toepassing
Hey Lkoster,

Of ze deze nog hebben betwijfel ik, maar zeker de moeite waard om te proberen, maar aangezien de afstand ???? zou ik eens bellen met dynafix om te zien of zij dat nog hebben. Anders de klantenservice kan reperatie stukken ook in zien. Als deze bewaard is kunnen zij m ook doorgeven.
Scheelt weer een ritje

Groetjes stevied86
Lkoster
topicstarter
Liefhebber
  • 98Posts
  • 0Oplossingen
  • 24Likes
stevied86 Nu je dat zo zei bedacht ik me dat Daisy van de klantenservice toen voor mij de servicebon had gemaild en hierin staat dat nummer. Dus heb ik ze van alle twee!
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
Lkoster

Ik heb de titel van je topic trouwens even aangepast. Mocht iemand anders zoeken op "witte blokjes Samsung Galaxy S4" dan komen ze op dit topic uit.

Wel nog een kleine opmerking, gesprekken naar onze klantenservice kosten altijd 45 cent per gesprek, dus niet per minuut. (Als dat in ieder geval het 0900-nummer is waar je het hierboven over had).
Lkoster
topicstarter
Liefhebber
  • 98Posts
  • 0Oplossingen
  • 24Likes
Maartje Ik zie het, al gingen mijn problemen niet alleen daar over, is het wel handig voor anderen die wel alleen dit probleem hebben (erg benieuwd naar aangezien ook dynafix aangaf dit probleem nog niet meegemaakt te hebben)

nee ik had het niet over het 0900-nummer van vodafone, die kost inderdaad 45 cent per gesprek. Ik had het over het 0900-nummer van dynafix, die rekent 45 cent per minuut
MrMister

Raadgever
  • 113Posts
  • 10Oplossingen
  • 64Likes
BesteLkoster,

Ik denk dat ze het hele moederbord gaan vervangen want dat is waarschijnlijk het enige onderdeel dat niet volledig is vervangen maar wel met het probleem te maken kan hebben. Let even goed op als ze dit daadwerkelijk vervangen het zal als het goed is op de bon worden aangegevens als een boardswap.

Waarom is dit belangrijk? Op het moment dat ze dit onderdeel vervangen en dit in samenhanging met de onderdelen die al vervangen zijn heb je inprenciepe een nieuw toestel en kom je ook niet meer in aanmekering voor een coulance swap.

Alhoewel de kans zeer klein is dat het probleem zich blijft voor doen als deze reparatie is uitgevoerd wou ik het je even meegeven.

Groetjes,
MrMister

Lkoster
topicstarter
Liefhebber
  • 98Posts
  • 0Oplossingen
  • 24Likes
Hallo,

Bedankt voor de informatie MrMister. Op dit moment ben ik blij met alle info. Heb zelf namelijk geen flauw idee wat dit is en soms denk ik ook dat het voor dynafix een groot raadsel is, aangezien zij aangaven het probleem niet te kennen en het ze niet gelukt is om het de eerste keer te maken. Ik ga het goed in de gaten houden!

Groetjes
MrMister

Raadgever
  • 113Posts
  • 10Oplossingen
  • 64Likes
Beste Lkoster,

Heb toevallig ongeveer een jaar geleden even bij Dyanfix gewerkt en ook de Samsung Galaxy S4 gerepareerd en toen heb ik dit probleem ook nog niet gezien bij het toestel dus dat ze het probleem niet kennen zal zeker kloppen ik hoop alleen dat ze het oplossen.
Nadia
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 730Posts
  • 20Oplossingen
  • 70Likes
@Lkoster, houd je ons op de hoogte van het resultaat? We zijn erg benieuwd!
Lkoster
topicstarter
Liefhebber
  • 98Posts
  • 0Oplossingen
  • 24Likes
MrMister Ja ik heb een bijzondere telefoon, helaas alleen op de verkeerde manier. Hopelijk snel terug en dan is het weer één a twee weken in spanning afwachten.

_Nadia_ Ik ga jullie zeker op de hoogte houden! Als kan ik hier maar één iemand mee helpen dan is dat al mooi meegenomen!
Anonymous
Niet van toepassing
Laten we dan hopen dat het opgelost is Lkoster!
Lkoster
topicstarter
Liefhebber
  • 98Posts
  • 0Oplossingen
  • 24Likes
Vandaag een smsje gehad dat mijn toestel al terug in de winkel is. Er raar want ze zouden sowieso al minimaal één a twee weken wachten om te zien of het probleem terug zou keren.
Erg benieuwd wat ze gedaan hebben, maandag maar eens langs gaan en vragen hoe het zit...

Zie in ieder geval staan dat ze een boardswap hebben gedaan, iemand die weet wat dat betekend?

stevied86_Nadia_MrMisterArHuMaartje
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic