rfvdh

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Wonderbaarlijk bericht

Mijn telefoon geeft wat kuren namelijk wil ik iemand bellen en dan krijg ik regelmatig de melding dat het nummer niet bestaat. Na het opnieuw kiezen word de verbinding tot stand gebracht. Naar de Vodafone winkel en daar wist men de oorzaak. De SIM kaart was niet goed. Nieuwe simkaart er in en even afwachten of het probleem zich opgelost heeft. Nu komt het wonderbaarlijke: 5 minuten later een SMS van de iNG dat er een wijziging in mijn mobiel heeft plaatsgevonden en ik over 12 uur weer betalingen kan doen, nette informatie maar ik bankier in het geheel NIET bij de ING. Ook geen app van de ING geïnstalleerd. Even terug naar de winkel, ja hoor het wel vaker maar gooi dat bericht maar gewoon weg was de reactie. Toch maar even de klantenservice gebeld. Die hadden de oplossing voor het raadsel, mijn nummer was gekoppeld aan een ING rekening en ik moest dus maar even de ING bellen. Vertellen dat ik dit nummer al een jaar of 6 heb hielp niet. De ING moest dit maar oplossen :@. Blijkbaar vind de klantenservice dat problemen zelf maar uitgezocht moeten worden. :@:@
2 Reacties 2
Anonymous
Niet van toepassing
Hoi rfvdh

Ik kan me je frustraties goed voorstellen en zeker omdat je door wordt gestuurd.
Echter moet ik in dit geval wel zeggen dat de klantenservice gelijk heeft.

Als één nummer gekoppeld is aan een bedrijf etc. met een sms dienst zoals ING. Dan kan alleen ING dit uit zetten.
Dit is omdat wij alleen over de producten van Vodafone gaan en ook alleen bij ons in de systemen kunnen. Wij kunnen dan ook dit soort diensten dan ook niet uitzetten.
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic