Mike_

Gedreven Ontdekker
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Woordenboek

Ik heb laatst een woord verwijderd uit het geheugen / woordenboek van mijn telefoon. Door iets te typen en dan met de vinger op een gesuggereerd woord te gaan staan, en dan te bevestigen om het te verwijderen. Ik deed dit omdat het woord automatisch steeds met een hoofdletter werd neergezet en daardoor rare zinnen vormde. (er zijn trouwens nog meer van dit soort woorden)

Na het verwijderen heb ik het woord correct getypt maar het werd niet gesuggereerd. Ik kan het nu niet meer toevoegen aan mijn woordenboek, de telefoon herkent het woord niet meer terwijl ik alle instellingen op Nederlands heb staan. Is er een manier om dit woord terug te krijgen want ik gebruik meestal alleen een swype-toetsenbord.


Ik heb een Samsung S3 smartphone.
6 Reacties 6
Mike_
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Kan iemand hiermee helpen?
Per
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 803Posts
  • 78Oplossingen
  • 112Likes
Hallo @Mike_
Je zou het volgende eens kunnen proberen.

  • Typ het woord
  • Tik erop om het toe te voegen in je tekst
  • Het woord zou nu eigenlijk standaard opgenomen moeten zijn in je woordenlijst
Mocht het niet het geval zijn, dan is het wellicht het best om even met Samsung zelf te chatten erover. Je kunt via deze link met hen in contact komen. Deel je de oplossing met ons?

Mike_
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Deze methode werkt niet. Zoals ik hierboven al heb uitgelegd word het getypte Nederlandse woord niet gesuggereerd terwijl het goed gespeld is.
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Ga eens naar:

instellingen > mijn apparaat > taal en invoer daar kun je je voorkeuren aangeven Helpt dat?
Anders toch even contact opnemen met Samsung zoals Per aangaf.
Mariskavdlaar97

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ga naar instellingen, mijn apparaten, taal en invoer. Instellingenknop Samsung toetsenbord (of meteen via bv whatsapp links naast de spatie), en kies voorspellende tekst, leren van berichten of leren van Facebook (of waar je het woord vaak gebruikt) en ververs. Dan staat je woord er gewoon weer bij. Succes ermee!
Mariskavdlaar97

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Laat je trouwens even weten of het je gelukt is?
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic