Jantine b

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

You bundel

Ik heb halfverweg de maand juli een you bundel geactiveerd met 1gb, 10 belminuten en onbeperkt smsen (10 euro). Nu is de maand afgelopen en zag ik ergens staan dat als je aan het einde van de maand 10 euro beltegoed hebt, je automatisch de volgende maand weer 1gb, 10 belimuten en onbeperkt smsen krijgt. Alleen zag ik ook ergens staan dat je dat zelf moet regelen. Ik heb vandaag (32 juli) 10 euro opgewaardeerd. Heb ik nu morgen automatisch weer 1gb en 10 belminuten en onbeperkt smsen? Of moet ik dat zelf opnieuw instellen omdat de maand afgelopen is? En als ik dat zelf moet doen, hoe moet dat dan? Of hoef ik me nu niet druk te maken en heb ik morgen weer alles voor de volgende maand?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11819Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes
Hoi Jantine b
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Als je zelf een You bundel hebt geactiveerd met 1GB en je wilt na die maand nog eens zo'n bundel dan moet je zorgen dat je 10,- euro op je rekening (prepaid kaart) hebt staan en dan halen ze die 10,- euro er weer vanaf voor de volgende maand. Dit gaat allemaal automatisch. Staat er nu niet voldoende geld op dan komt deze te vervallen en zal je weer opnieuw 10,- euro moeten bij storten om vervolgens zelf weer deze You bundel te activeren.

Hoop dat het een beetje duidelijk is 🙂

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11819Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes
Hoi Jantine b
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Als je zelf een You bundel hebt geactiveerd met 1GB en je wilt na die maand nog eens zo'n bundel dan moet je zorgen dat je 10,- euro op je rekening (prepaid kaart) hebt staan en dan halen ze die 10,- euro er weer vanaf voor de volgende maand. Dit gaat allemaal automatisch. Staat er nu niet voldoende geld op dan komt deze te vervallen en zal je weer opnieuw 10,- euro moeten bij storten om vervolgens zelf weer deze You bundel te activeren.

Hoop dat het een beetje duidelijk is 🙂
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Geen reactie meer, topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic