Jantine b

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

You bundel werkt niet helemaal

Ik ben op vakantie in engeland en mijn mb's doen het niet maar het onbeperkt smsen en de 10 min bellen wel. Het ligt niet aan de verbinding want bij andere doet het internet het wel,ik heb al alles geprobeert maaar hij doet het nog steeds niet.. wat moet je ik nu doen?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11839Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes
Hoi Jantine b
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Wat heb je allemaal dan al geprobeerd? Van alles is heel veel namelijk en best lastig om dan vanuit hier te zeggen wat het kan zijn. Belangrijkste is dat je een Sim-kaart switch doet, als je een andere telefoon in de buurt hebt. Heb je dan nog problemen, kijk dan eens bij je instellingen bij de APN instellingen (internet instellingen).

De instellingen voor internet van Vodafone op je mobiele telefoon (APN) zijn als volgt:

  • Naam: Vodafone
  • APN: live.vodafone.com
  • Proxy: Niet ingesteld
  • Poort: Niet ingesteld
  • Gebruikersnaam: Niet ingesteld
  • Wachtwoord: Niet ingesteld
  • Server: Niet ingesteld
  • MMSC: Niet ingesteld
  • MMS-poort: Niet ingesteld
  • MCC: 204
  • MNC: 04
  • Verificatietype: PAP
  • APN-Type: default
  • APN-Protocol: IPv4
  • Roamingprotocol voor APN: IPv4

Werkt het dan nog niet dan zou ik een privé berichtje sturen via Twitter en/of Facebook en uitleggen wat je hebt gedaan en melden wat er aan de hand is. Mocht je dit te lang vinden duren, omdat het wat langer duur met antwoord (meestal wel dezelfde dag, mits ze wat dingen moet controleren en uitsluiten) dan kan je ook via WiFi een chat aangaan via je My Vodafone app. Dan heb je gelijk iemand aan de lijn die je kan helpen. Maar dan moet je wel WiFi hebben natuurlijk of via internet van iemand anders.

Succes in ieder geval en laat nog even weten of het is gelukt.

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11839Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes
Hoi Jantine b
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Wat heb je allemaal dan al geprobeerd? Van alles is heel veel namelijk en best lastig om dan vanuit hier te zeggen wat het kan zijn. Belangrijkste is dat je een Sim-kaart switch doet, als je een andere telefoon in de buurt hebt. Heb je dan nog problemen, kijk dan eens bij je instellingen bij de APN instellingen (internet instellingen).

De instellingen voor internet van Vodafone op je mobiele telefoon (APN) zijn als volgt:

  • Naam: Vodafone
  • APN: live.vodafone.com
  • Proxy: Niet ingesteld
  • Poort: Niet ingesteld
  • Gebruikersnaam: Niet ingesteld
  • Wachtwoord: Niet ingesteld
  • Server: Niet ingesteld
  • MMSC: Niet ingesteld
  • MMS-poort: Niet ingesteld
  • MCC: 204
  • MNC: 04
  • Verificatietype: PAP
  • APN-Type: default
  • APN-Protocol: IPv4
  • Roamingprotocol voor APN: IPv4

Werkt het dan nog niet dan zou ik een privé berichtje sturen via Twitter en/of Facebook en uitleggen wat je hebt gedaan en melden wat er aan de hand is. Mocht je dit te lang vinden duren, omdat het wat langer duur met antwoord (meestal wel dezelfde dag, mits ze wat dingen moet controleren en uitsluiten) dan kan je ook via WiFi een chat aangaan via je My Vodafone app. Dan heb je gelijk iemand aan de lijn die je kan helpen. Maar dan moet je wel WiFi hebben natuurlijk of via internet van iemand anders.

Succes in ieder geval en laat nog even weten of het is gelukt.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hoi Jantine b

Je geeft aan dat je de mb's niet kunt gebruiken (data) maar Het ligt niet aan de verbinding want bij andere doet het internet het wel?
Bedoel je hier de wifi mee, andere apps etc?
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic