veloster1.6

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

zeer slecht bereik

heb sinds langere tijd problemen met bereik in waterlandkerkje ( zeeland ). Het is niet alleen bij mij maar in heel waterlandkerkje. Als je wilt bellen of gebeld worden moet je door heel het huis lopen of naar buiten maar meestal valt hij helemaal weg. gr,
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hoi veloster1.6

Dat is natuurlijk niet de bedoeling!

Ondersteunt je toestel ook al bellen over Wi-fi? Je zou eventueel deze optie aan kunnen zetten.
Daarnaast raad ik aan om de stappen van de network check te doorlopen en een onderzoek daarmee aan te maken voor onze network crew.

Bekijk in context

4 Reacties 4
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hoi veloster1.6

Dat is natuurlijk niet de bedoeling!

Ondersteunt je toestel ook al bellen over Wi-fi? Je zou eventueel deze optie aan kunnen zetten.
Daarnaast raad ik aan om de stappen van de network check te doorlopen en een onderzoek daarmee aan te maken voor onze network crew.
veloster1.6
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
hoi, mijn toestel ondersteunt geen bellen over wi-fi. De network check levert ook niets op. Je hoort het van iedereen hier in het dorp ongeacht de provider. Ze kunnen heel veel tegenwoordig maar gewoon bellen blijft moeilijk. gr.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Dan raad ik echt aan om via de network check een onderzoek te starten (Dit is de laatste stap). Hoe meer mensen dit doen Hoe sneller er actie ondernomen kan worden.
veloster1.6
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
ok, bedankt
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic