PredRob

Stamgast
  • 61Posts
  • 1Oplossingen
  • 9Likes

Ziggo vodafone deals

Hallo allemaal.
Ik heb een vraag over het Ziggo Vodafone de extra deals.
Ik krijg maar niet de extra tv pakket movie en series L geïnstalleerd op me laptop.
Krijg nu al dagen de zelfde :
De gegevens konden niet worden opgehaald probeer het op een later tijdstip nog eens.
Zie foto.


Ik heb trouwens wel het Ziggo safe online pakket kunnen installeren, die zit ook in bij de extra's
van de Ziggo & Vodafone deals.
Hoop dat iemand raad heef .
BVD.
Gr.
PredRob.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
PredRob
topicstarter
Stamgast
  • 61Posts
  • 1Oplossingen
  • 9Likes
Energieboy Ik heb contact gehad met ziggo en me abo moeten aanpassen om er gebruik van te kunnen maken wat me wel meer aan € kost . Probleem is in die zin opgelost dus slotje gaat er nu op dit topic.
Gr.
PredRob..

Bekijk in context

5 Reacties 5
Energieboy
Expert
Expert
  • 11819Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes
Hoi PredRob
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Hoe lang heb je het abonnement al samen? Het kan namelijk 4 weken duren voor alles rond is en je ook alles krijgt bij Ziggo en/of Vodafone. Dus zit je nog binnen die 4 weken dan moet je nog even geduldig wachten. Dat je nu wel gratis Safe Online hebt kunnen installeren is normaal want iedereen heeft 1 pc gratis met installeren, dus ik verwacht dat dit ook bij jou het geval is en niet dat je er al meerdere kan installeren?!

Heb je je abonnement al langer dan 4 weken en heb je ook al dubbele data bij Vodafone dan zou ik even contact opnemen met de klantenservice van Ziggo. Die kunnen dan even voor je kijken wat er aan de hand is. Daar kan Vodafone niet zoveel aan doen, dit ligt aan de kant van Ziggo.

Succes en zijn er nog vragen dan hoor ik het wel.
Alvast Fijne Feestdagen!
PredRob
topicstarter
Stamgast
  • 61Posts
  • 1Oplossingen
  • 9Likes
Energieboy Dank je voor je reactie.
Ik heb van beide partijen al mail gehad dat ik in aanmerking kom voor de extra deal.
Ik heb dubbele data bij vodafone alleen me ziggo wil niet lukken.
Ik heb ook bij ziggo klanten service een mail gestuurd maar dat was gisteren pas,,dus nu nog even afwachten wat of hun reactie op mijn probleem gaat zijn.
Gr.
Energieboy
Expert
Expert
  • 11819Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes
Dan moet je echt even op Ziggo wachten en anders via de Community van Ziggo je vraag stellen. Hier staat de Community en Vodafone nu buiten want je hebt van Vodafone al wel je dubbele data ontvangen. Het is wel 1 bedrijf maar toch loopt het nog niet bij elkaar plat 🙂
PredRob
topicstarter
Stamgast
  • 61Posts
  • 1Oplossingen
  • 9Likes
Energieboy Ik heb contact gehad met ziggo en me abo moeten aanpassen om er gebruik van te kunnen maken wat me wel meer aan € kost . Probleem is in die zin opgelost dus slotje gaat er nu op dit topic.
Gr.
PredRob..
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Topic zal ik sluiten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic