Maite68

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Zo maar geld afgeschreven

Vandaag de app geüpdatet uit de Appstore en de nieuwe functie meteen uitprobeerd. Maar meteen nadat ik de kaart aan mijn iTunes account gekoppeld heb is er zonder waarschuwing €1,98 afgeschreven van mijn tegoed op mijn SmartPass! Lijkt mij niet de bedoeling! Uiteraard gaat het niet om een aankoop in de appstore want ik heb daar zowiezo nog iTunes tegoed opstaan wat altijd eerst opgemaakt word alvorens de creditcard belast word. Mij vraag is dus: Hoe krijg ik nu dat geld weer terug? En hoe kan het dat jullie zo maar wat afschrijven zonder melding?
4 Reacties 4
Per
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 803Posts
  • 78Oplossingen
  • 112Likes
Hallo @Maite68 ,
Dat is inderdaad vreemd. We hebben een apart nummer om de klantenservice van Smartpass te bereiken: 0900-466 64 00. Je kunt ook een mail sturen naar klantenservice@vodafonesmartpass.com. Deel je ons nog even mee wat er uiteindelijk uit de bus is gekomen?

Gr Per
Maite68
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Korte update, vandaag was het bedrag ineens weer bijgeschreven. Nog niet helemaal duidelijk waarvoor het in eerste instantie is afgeschreven, klantenservice wist het ook niet precies. Wat ik mij wel kan voorstellen Is dat het een soort controle was van iTunes of er wel geld op deze "visa" kaart zat. Trouwens de kaart ook aan mijn paypal gekoppeld en ook daar is er €1 afgeschreven. Ga er vanuit dat dit bedrag binnen een week weer erop staat. Maar als dit standaard gebeurd in het misschien handig om zoiets te vermelden in de app?

Maar wat mij betreft is het opgelost en kan er een slotje op
Per
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 803Posts
  • 78Oplossingen
  • 112Likes
Hallo @Maite68
Hee dank je wel voor je terugkoppeling. Het klopt inderdaad dat er ter controle een ebdrag wordt afgeschreven en weer terug gestort. ook bij Paypal zal dit gebeuren. Sorry was ik vergeten om te bedenken bij je initiële bericht.

Greetz, Per
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Topic gesloten
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic